|
|
|
|---|---|
|
Länk Finns att hitta billigare i Europa via internetshop. Finns även en "RedLine" av JOM som jag också hittade i Danmark: Länk Någon som använder dessa, hur är kvaliteten och köregenskaper? /Janne Surf Or Die!!! | |
|
Jag har "JOM" på min och de har vart kanon förutom en sak. Nu kör jag med relativt kraftigt Tyskstuk (fälgen utanför skärmkant 2 cm) och behövde ha den hård bak. Jag har löst detta med att köra med dubbla fjädrar bak. Själva satsen i sig har vart kanon. Har inget att klaga på. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Det jag menade bak vart att jag ville ha skärmkanten relativt nära däcket, men det vart lite mjukt. Men har du normala fälgar, så blir du nöjd med dessa. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Har haft dom blå i första länken. Inte just dom då,men till en 5-serie. Tyckte dom var i mjukaste laget. Fungerade rätt så bra till en 5-serie som är en lite mer "glidare" än 3-serie. Skulle med andra ord inte köpa dom till en 3-serie. Därimot ska enligt uppgifter dom röda vara något hårdare, har dock ingen vettig källa på det. Är faktiskt lite sugen på dom röda. Fast då blir det ifrån Tyskland. |
|
|
Har de blå och kan ju inte säga att hon är mjuk. Plus påpekande från folk att hon ser jäkligt hård ut. Ibland är det väl skönt att sätet fjädrar lite :). Länk Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
OK, skall ta en funderare samt kolla med verksta'n vad bytet går på... Tack för input. /Janne Surf Or Die!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.