|
|
|
|---|---|
|
Vi repeterar vinterns stora succe. Samling i BMW CS klubblokal på Tackjärnsvägen i Bromma oanstående tid. Där serveras en välsmakande frukost med kaffe. Kring 10.30 beger vi oss i gemensam tropp emot flygmuseumet i riktning Västerås Flygmuseum Länk med ankomst kl 12.00 Begränsat antal deltagare. Föranmälan. CS Stockholmssektionen står för frukost, museieentre och kaffe. Passa på att se 50 års flygutveckling under professionell guidning och även höjdaren riktig flygsimulator. J-35 Draken, Convair Metropolitan och DC-10 "Wide Body". Det går även bra att ansluta i Västerås. Är du inte CS-medlem går det bra att teckna medlemskap på plats. Anmälan inklusive medlemsnummer skickas per epost senast 24:e mars till stockholm (snabel a) bmwcs (punkt) com Vänligen Peter Klubbmästare Stockholmssektionen BMW Club Schweden | |
|
Flyga flygsimulator kostar 250kronor per helvtimme och det är billigt i jämförelse med andra platser. Ange om Ni vill flyga simulator. Kontant betalning på plats med jämna pengar är det bästa. Varmt Välkomna att flyga vintern väck! Peter |
|
|
Notera priset 250 kronor per halvtimme. Mvh Peter |
|
|
Tack för inbjudan! Preliminärt har vi jubileumsmiddag i Westsektionen samma datum men hoppas ni får bra uppslutning. Mvh Philip |
|
|
Hej Peter, Jag äger Restaurang Piazz di Spagna i centrala Västerås, så om Ni vill på lördag, när Ni är i Västerås komma och äta på min restaurang, erhåller Ni alla medlemmar i BMWCS 20 % rabatt på mat och dryck. Vänligen kontakta mig om Ni kommer och hur många så att jag reserverar bord åt alla, restaurangen är nämligen väl besökt. Ni kan kolla meny på restaurangens hem sidan: www.dispagna.se Med vänlig hälsning Dragan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.