|
|
|
|---|---|
|
Natten till i dag fredag. Stals polarens BMW 325d Med Reg nr CEJ 571 Svart med M-paket. Blackline lyckor bak.Ej tonade rutor. PDC fram o bak. Orig M fälg 17" Bilen stals från Kurirgatan i Helsingborg. Ring polisen såklart. Annars 0722524620 Tackar alla på förhand. MVH | |
|
Sedan, touring eller coupé? __________ Mvh Grelle |
|
|
Ah.. glömde! E91:a Touring Mvh |
|
|
Aj då. Tråkigt. Hoppas allt löser sig. Mvh Kevin |
|
| oförsäkrad?nyckelstulen? | |
| Stulen utan nycklar. Givetvis är den försäkrad. | |
|
Tråkigt! När jag slår upp regnr på Transportstyrelsens hemsida så får jag upp detta: "Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Du har angivit en personlig skyltbeteckning som inte är knuten till något fordon i dagsläget. Felkod (5081)." Vad har bilen för regplåt monterad? Mvh/ Niclas |
|
Roffa1 |
Registreringsnummer: "CEJ571" Fabrikat: BMW 390L Färg: SVART Fordonsslag: PB Fordonsår: 2005 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WBAVU71040KC11157 Typgodkännandenummer: e1*2001/116*0308*05 Typgodkännandedatum: 2005-07-19 Senaste EU-regbevis del 1: 2010-10-20 Senaste EU-regbevis del 2: 2010-10-20 Handelsbeteckning: 3ER REIHE Upplysningar: "Fordonet stulet" |
| Bilen är privatimporterad så risken är väl att det fanns fler nycklar till bilen. | |
|
Blev nycklarna omprogrammerade efter importen? ---- BMW CS #6212 |
|
Colafant |
såja, det var sista gången jag körde hem till tjejen i min bil! (Helsingborg) |
|
Hade min bil blivit stulen hade jag verkligen hoppast att slippa se den igen. Efter att någon annan förmodligen våldtagit den. Eller är det något speciellt med bilen eftersom ni vill hitta den? guldtacka i skuffen? Hoppas att allt löser sig iallafall! mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.