AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.145

Förslag på bra verkstad i Stockholms trakter

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Hej
Förutom BMW själva så letar jag efter en verkstad som kan göra följande åt mig
Har redan kollat med Per Larsson i Huddinge han kommer nog få göra jobbet men har ni andra förslag så kom gärna med det.
Vet att det finns massor med trådar gällande bra verkstäder men vill ändå kolla mer ifall nån som har lämnat in sin bil för liknande jobb.

Casterstag komplett med Bussningar Fram
spindelled bak H/V
pendelstöd V/H
Krängningshämmarstag Fram H/V
Fyrhjulsinställning

Mvh

fk
90
fkon
M3 Coupé SMG II -02
Jag fick BMW i Segeltorp rekommenderat för mig, men jag är besviken.

När jag lämnade in bilen var jag tydlig med att de skulle höra av sig med kostnaden för en viss åtgärd så jag kunde ta ställning för/emot. Det gjorde de inte. Jag ringde upp och de lovade återkomma, det gjorde de inte. Jag ringde en gång till, då fick jag veta att grejorna var beställda utan att de hört av sig och att jag förväntades betala(ungefär dubbelt så mycket som jag tänkt mig). Jag vet inte om jag kommer orka tjafsa om saken.

De körde helt enkelt den den vanliga bilverkstadsgrejen som man hört om tusentals gånger. Jag blir så jävla less.

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Hmm okey då skippar jag Segeltorp..
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Priset får inte avvika med mer än 15% mot vad som är sagt utan godkännande från kunden.

-------
//Lövet
pa
28
paicapo
bmw f15 x5 m-sport
bmw e92 m3
kan rek RM Bilservice i danderyd auk bmw verkstad, hade min m3:a inne där förra sommaren efter skada, trots semestertider gjorde dom jobbet riktigt snabbt.

AeroX
och jag har haft inne min "etta" hos RM i Danderyd sedan december...allt från dåligt uförning av monterade delar,till helt borglömda/missade trasiga delar,till dålig lack,till nerskitad bil osv osv... bläää.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.