AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.676

Cab önskas hyra

Hej
Min son tar studenten den första juni. Jag skulle vilja hyra en Bmw cab med eller utan förare.

alpinab8(a)gmail.com

Mvh
/Bruno, Uppsala
Länk
BMW CS 4657
Alpina CS 111
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Vilket datum? Leta efter Cab-ingemar här på forumet, han bor i Rimbo, kanske vill ställa upp?

Alexander
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Hej igen, nu såg jag att det var 1 juni det handlade om och jag skulle kunna tänka mig att ställa upp MEN, det kostar tyvärr en del. Jag har iofs inget emot att låna ut bilen till någon för lite finåkning och det kostar ju inte mer än några hundringar, men jag lånar ju som du förstår inte den till någon jag inte känner - om du inte vill deponera i storleksklassen 275.000 kr vilket du ju så klart inte vill.

I och med att jag inte vill låna ut bilen så måste jag ju ta ledigt från jobbet i så fall, och då vill jag ha betalt ca 2500 (utebliven lön 1500, bilåkning ca 1000, ersättning för besväret=lite att äta och dricka) faktiskt. Då tänker jag mig att ni räknar med i stort sett lite fin-åkning i Uppsala? Eller tänker ni er längre sträckor?

Ett alternativ som kan vara värt för dig att begrund är att hyra bil på Mabi (mabi.se), de hyr nämligen ut lite speciella bilar typ cabbar, men då måste du boka låååångt i förväg om det skall finnas något ledigt då.

Min bil är annars en 120d cab - man kan sitta fyra i den, du har en bild på den i min profil tror jag.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Provat att kontakta BMW för en provkörning över kvällen av en Z4 eller annan cab? Ett bidrag till fikakassan och förklaring av situationen kan nog underlätta.

AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Dt var ju ingen dum idé heller faktiskt!

Alexander
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.