|
|
|
|---|---|
|
Vart är alla e34or? letar efter 525:a. Vet att bilen börjar bli gammal, men borde väll finnas några fräscha kvar? | |
| De finns men är som du skriver sällsynta, du får helt enkelt leta ett tag och va beredd att åka långt. | |
|
Efter så här många år måste den ju nästan vara entusiastkörd för att vara i fint skick. Det är ju säkert extremt ovanligt med entusiastkörda 525:or. Du får köpa en m5:a istället :) Mvh Johan |
|
|
Den här kanske kan va nåt: Länk Mvh Johan |
|
|
Jo man får väll ta och leta vidare, men måste ha ny bruksbil innan mars är slut.. Den du länkar Johan är väll enda som ser okej ut just nu. |
|
|
Denna ser rätt fräsch ut också (fast kanske inte en typisk bruks-525a): Länk |
|
| Kommer sälja min 525a så fort det blir väder för sommardäck...! | |
| Är det bara jag eller sitter ryggstödet på förarstolen jävligt snett på bilen i första länken? Kanske är ett vanligt fel på e34? | |
| edge: Du har rätt, på sista bilden ser det ut så men det är nog bara en synvilla så sätet "kupar" sig. | |
| Tror faktiskt den är sned. Tycker man ser det även på den andra inredningsbilden. | |
| Om stolar i E32/E34 är el-styrda kan det bli så, då får man plocka ut stolen och fixa iordning vajrarna vid elmotorerna undertill | |
zcooter |
Prova även www.e34.de Där bör det vara lättare att hitta! |
| Länk | |
| Ryggen är sned på båda mina E34, det är bilar med eljustering som drabbas. Vajern krymper med åldern och hoppar ur läge. Jag åtgärdade det på min 94a, men nu har den hoppat ur igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.