|
|
|
|---|---|
Kahuna |
Hallå! Jag skulle behöva lite hjälp med vad ni där ute tycker att det är skäligt att betala för denna bilen, och hur stor är chansen att den går sönder ganska omgående med tanke på milen? Hur ligger den här modelle i prisklass vad gäller service, delar och försäkring? BMW 523i Navi/TV/DVD/Läder/Klima Årsmodell: 1996 Mätarställning: 26.600 mil (!!!) Färg: Cosmossvart metallic Karosseri: Sedan Pris: 129.500 kr ( !!?!? VA!?!?! ) Info: Navigation, TV, DVD, Klimatanläggning, Skinnklädsel Shadowline, M-sportchassie, Telefon (Handsfree), ABS PDC (Park Distance Control), El-glastaklucka, El-speglar, 4xEl-fönsterhissar, Aluminiumfälgar, Nya däck, Stora färddatorn, Sportläderratt, 2xAirbag, ASC (Antispinn), Stolsvärme, Dimljus, BMW soundsystem, 1 ägare, Fullservad på BMW verkstad, Stöldskyddsmärkt, En mycket välutrustad och väldokumenterad bil i bästa kondition. ((( Obs! Detta är vad säljaren skriver ))) Skinnet ser ut att vara slitet, navi mobil mm mm är ditsatt i efterhand... Vad ska man ge för en sådanhär? och vad kan man önska få in i inbyte för sin BMW 325i -93 i fint skick vid en ev. affär med den här bilen inblandad? Jag tycker personligen att 129.900.- känns ganska mycket för denna. Eller? Tackar på förhand! // Kahuna |
|
Många mil, men även mycket utrusning. Att navi och mobitel. är eftermonterade (ej orginaltillbehör) tycker jag inte skall påverka priset speciellt mycket. Tror på ca 115' +-5% Mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.