|
|
|
|---|---|
| Kan inte all snö och is smälta så man kan ställa på bilen o köra! Hoppas dom sopar bort all grus o saltet försvinner efter några dagars regn! När plockar ni fram bilen efter avställning? | |
|
Jag siktar på 1/4 om monteringen som är kvar går som planerat. Väntar fortfarande på lite nya prylar. Snön här nere i Skåne har varit borta ett tag nu och man va riktigt sugen på en glidar runda i helgen kan jag säga. Mvh Jimmy |
|
| Efter påsk så plockade jag ut min gamla m3:a. Kommer dock vara lite tidigare nästa år.. Men förutsättningar är ju såklart att det inte har varit vinterväglag på ett bra tag samt att de slutat salta! | |
|
måste ju ta en provsväng när jag får tillbaka motorn i bilen det är om 14 dagar sen får man ju se hur vägarna är men till elmia mässan i påsk så måste den ju vara nypolerad och i drift |
|
| Mitten av maj i regel, efter jag ringt trafikkontoret och stämt av när det är sopat i trakten där M3 åker. Bara för det är torrt innebär det inte stenskottfritt. Nördigt? Ja, lite kanske. | |
|
Satsar på 1 april men är det grus på vägarna då får det nog vänta. Längtar som en dåre! |
|
|
15:e till sista april har jag tänkt här uppe i i Gävle med M3:an, brukar vara sopat då. Hojen den 1:a till 15:e maj för och vara riktigt säker på att gruset är borta. Men efter denna vinter vet man aldrig :-). //Stefux |
|
|
Brukar ta ut bilen tidigast maj, juni och köra slut på åtminstonde 2 tankar bensin i mitten på sommaren innan en tidig avställning för att V12:an ska få lite motion varje år. BMW 4 Life |
|
|
I April någon gång hoppas jag! Men det ser mörkt ut på den fronten med tanke på snö mängden i Gävle just nu! Längtar som en galning, hann köra 20 mil med B8:an innan avställning. Alpina B8 Länk |
|
| Det får bli den 25:e hoppas jag. Får anpassa körningen lite efter väglag och grus, men nu står jag inte ut med tjejens saab längre! | |
|
Flytta ner till Malmö :) så kan ni ställa på era bilar nån månad innan. Här regnar det bara i mars. /K |
|
|
Ja sjäv hoppas jag på i april om man fått en plats på bandet .Hoppas dom tyska doktorena hinner färdigt min m3 till maj iaf :) Turbo mesar skall hålla sig till höger |
|
zcooter |
Aprill, tänker jag ställa på min, Tjohooooooo! då skall det köras |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.