|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla Z ägare! Det börjar dra ihop sig mot premiärtur så smått, och då börjar man ju ta tag i det där som aldrig blev av sist :) Jag hade tänkt göra iordning mina yttertrösklar och hade då tänkt ta loss dom. Jag har lossat alla skruvar på undersidan, tagit bort instegsskyddet och tagit bort alla skruvar där, men tröskeln verkar sitta åt i fram och bakkant.. Där skärmen möter tröskeln. Hur lossar man trösklarna? Är det någon som har en instruktion eller som kan förklara? Måste man ta bort skärmarna?? [URL=Länk Uploaded with [URL=Länk | |
|
Vet inte hur man gör bilder, men här är länken. Länk |
|
|
Hej Har för mig att det finns ytterligare skruvar innanför innerskärmarna fram och bak. Vulcan |
|
|
Hej Nic0, Framskärmen behöver man ta bort. Det sitter en skruv (kanske två) som håller fast framskärm och tröskeln. Sen tror jag du måste även ta bort inneskärmen i bakre hjulhus om jag minns rätt för att komma åt en skruv som sitter lite trång till och som man behöver en extra lång nyckel till för att komma åt, om man inte vill ta bort bakskärmen också. Jag har trösklarna nedmonterade så jag kan titta efter hur set ser ut och ta några kort. Mvh/Rolle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.