|
|
|
|---|---|
|
tjena har en bmw 750i fint skick helskin v12a träpanel yterst lite rost men något finns ju det är ju ingen ny bil :) men nu är det så att jag undrar vad jag kan lägga för pris på denna bil!? det finns en negativ sak och det är att en bränsleslang i motor utrymmet har brustit och därför inte startar :P ej bes ej skattad tack för svar på min pris fråga :) undra även om jag byter bränsle slang måste jag lämna in den på nollstälning eller är det bara starta efter bytet?? tack mvh andreas gasar tills det rasar | |
|
Vad är det för årsmodell? Max 10´ om det är en E32, kanske 20´ om det är en E38. |
|
|
Är man inte helt nollställd själv så är det bara att montera dit ny slang och gasa vidare. Om du har soppa i givetvis :) |
|
|
det är en 1992 och karossen är en e32 fick veta att motorn inte gått mer än 100mil de har gjort ett motor byte som kosta över 100,000kr :D och en ny låda för 34,000 :) hjälper det till något i pris eller är det de samma? tack för svaren :) gasar tills det rasar |
|
| Har man betalat 100k för att göra motorbytet eller r det säljaren själv som gjort motorbytet och värderar det till 100k. Verkar ju lite knasigt att lägga ner flera gånger mer än vad bilen är värd i reperationer. | |
|
det va förra ägaren som bytte motorn tror han har kvitto på de :) gasar tills det rasar |
|
|
Är motor/låda såpass fina är de nog värda mer ur bilen än i, och tyvärr, så länge den inte går att starta eller är bes/skatt tror jag max 10.000kr. Möjligen lite mer om det går att styrka motorbytet med ett kvitto. Är det bara bränsleslagen så byt den, och besiktiga, så får du nog mer. |
|
|
okej tack så mycket :) gasar tills det rasar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.