|
|
|
|---|---|
|
Monterade istär min taklucka idag för att jag skulle byta innertaket på den, självklart lyckades jag ta sönder skiten och nu går den inte igen. Kärvar som inåthelvete. Svårt att förklara vilken del som är trasig men helst hade jag velat ha hela köret. Behöver inte motor, ram, själva taket eller vajer. Men hade velat ha allt annat. Viktigast är dock delen som sitter bak på takluckans mekanism, den delen går mellan dom 2 skenorna luckan glider på. Lyckades ta sönder ett litet fäste på den och nu är det kört. Någon ide vart jag hittar delar? | |
| Skroten? | |
| Mailat ett par skrotar nu som hade taklucka och frågade om dom har det jag söker. Inkluderade lite bilder också. Men är de inte konstigt att delen inte finns hos realoem? | |
| Vart bor du? Jag har en reservdelsbil med el-lucka som du kan få komma och plocka grejer ifrån. | |
|
Bor i hanige söder om stockholm. Dock fick jag tag på en komplett lucka från en bilskrot i södertälje. 1000kr fattigare och komplett svart innertak nu. Det bästa är att jag kom fram till att du inte ens behöver montera ner luckjäveln för att byta inredningen på den. Underbart :) |
|
| Jobbigt läge =) Skönt att det löste sig iallafall :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.