|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Blev ingen affär, fortsätter leta.... | |
|
Synd :( Hur mycket kunde dom gå ner på priset? Mvh Mathias |
|
|
215 inkl 17" vinterdäck på M-originalfälg. Hoppas det dyker upp fler objekt inom kort! |
|
|
Det verkar vara hopplöst att hitta en med de specen jag vill ha. Söker dagligen, men inga objekt. Får kanske ge upp 118d. |
|
| Vad är det för spec, miltal och årsmodell du är ute efter då? Skummade tråden snabbt för att se och såg bara att du ville ha xenon :) | |
|
2008-2009 Max 4500-5000 mil. M-paket Xenon Inte vit el röd Gärna comfortpaket Advantagepaket |
|
|
Den här har allt du söker.Endast 1000 mil mer lite får man kompromissa eller är det mest snack kanske :) Länk |
|
| Hehe har kikat på den men tycker det är lite många mil, framför allt i förh till priset. Får väl snart börja kompromissa lite :) | |
|
Denna har det mesta utom PDC. Länk Vad tycker ni om prislappen? |
|
|
Känns nästan som att den borde ha Advantage- och comfort-paket med den utrustningen och isåfall ingår väl PDC? Svårt med priser, men kan tycka att det är lite i överkant med tanke på att den säljs privat. Om du har tillgång till registreringsnummer kan du kolla priser på www.bilpriser.se (ange även miltal och utrustning för en mer exakt uppskattning) - brukar stämma ganska bra på priserna tycker jag. |
|
|
Den har inte PDC, vilket är grymt märkligt, precis som du säger. Jämför priset med den 118d som stod på Novation för ett tag sedan. Den gick ner till 215 med 18" sommar o 17" vinter, Vågar man pröva med 205? |
|
|
Den här kanske är rätt. Länk! |
|
|
Har begärt spec på den som står i göteborg. Vad anser ni om PDC, är det nödvändigt? |
|
|
Nej Den jag länkade till har inte det heller och tycker inte det är så konstigt. Skulle helt klart välja en bil utan om den annars kändes rätt. Klarar man inte av att parkera börja cykla i stället :) |
|
|
Den du länkade till är fin, men lite över budget. Bilen i Göteborg hade inte xenon visade det sig när jag var nere på BMW i Lund. Står alltså fel i annonsen. |
|
| Ok lycka till i letandet snart dyker den upp :) | |
|
Nu har det blivit affär :) Det blev en 120D med följande spec: M-paket Advantage-paket Comfort-paket Prof-stereo HiFi-paket Xenon 4300 mil Uttagen sept-09 |
|
| Grattis till nya bilen! Verkar ju jätte fin enligt specen. Vad blev det för färg? | |
|
Grattis :)) Bild? Mvh Mathias |
|
|
Tack! Det eviga letandet är över. Hämtar den idag, bild kommer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.