|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Förmodligen då de är identiska i måtten med M172 men som du läst ovan så passar M172 på vissa men inte andra. Det kommer i alla fall garanterat att se bättre ut med spacers på... ___ //Ulf |
|
| ok, så med 15mm spacers blir det inget bekymmer bak? | |
|
Nej, då hamnar dom med bra marginal från innerskärmens insida samt att dom fyller ut hyffsat utåt. Se min bild på ET17 (vilket ju motsvarar ET32 med 15mm spacer) ett par inlägg bakåt. ___ //Ulf |
|
|
Testade med tre 5mm biltema spacers på en sida innan såg klart snyggare ut. Ska se om jag kan hitta något mer att lägga imellan. Om det går vill jag ha bultade 20mm bak. skulle även ge vinterhjulen ett lyft :) Någon som testat detta? |
|
|
Programmer, har du spacers fram? Eller är det et17 standard på de fälgarna? Isf, hur upplever du bilen jämfört med tidigare, spårar den märkbart mer eller likn? Hade själv tänkt sätta 15mm spacer bak vilket ju ger et17 på mina original 18x9 samt original et20 på framfälgarna. |
|
|
Jag har ET12 fram och ET17 bak och inga spacers. Märker inte någon skillnad när det gäller spårning mot de ET20 som jag hade tidigare på mina 18". Däremot så går 19" icke-RFT både tystare och mjukare än de 18" RFT jag hade tidigare. ___ //Ulf |
|
| Lånar tråden lite ang 20tum på 8,5tums fälg fram med ET20 så tar tallriken i däcket, men frågan är vad för spacers man ska köpa o vart? biltema spacers känns ju knappast aktuellt?! | |
|
zorro_boy: Handla H&R Spacers på ebay tyskland från en handlare som heter Cartuningpoint, kostar ett par hundralappar. Har handlat av dem många många gånger och alltid bra service och snabba leveranser på ett par dagar. |
|
|
Houke, lånar tråden och frågar om 10x20 et 22, med 285/30 funkar på bak på E 61:an? fram 9x20 et 18 borde funka hälsn igor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.