AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
3.261

BMW X5 - LCI med M-paket. Skumt utseende bakifrån!

hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Inte tänkt på det innan men låg bakom en x5 LCI med M-paketet på. Såg sjuk ut bakifrån. Något hade sabbat linjerna så den såg ut som en ankunge. Var förvirrad och förstod inte vad felet var men misstänkte skärmbreddare. Titta lite extra på när jag var på BMW och mycket riktigt. Skärmbreddaren gör att bilens linjer totalt förstörs bakifrån! Usch! Vilken tur att jag inte gick och köpte en X5 med detta. Vara nära runt jul. Såg även att det finns med 19". Hur sjutton kan man ta M-paketet med breddare och 19"! Ser ännu värre ut...

Nej för mig är M-Paketet på X5 LCI misslyckat! Tyvärr!

Titta nästa gång Ni ser en bakifrån och fundera lite...
har du någon bild på vad du menar??
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Här är en med M-paketet. Länk
Jag tycker inte den ser konstig ut på något sätt.
hy
631
hybris
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Skärmbreddarna! Syns på bilden men ser mer sjukt ut när man ligger bakom i verkligheten. I mina ögon förstör det linjerna på X5 som är otroligt fina och smärta.

Kanske bara jag. ;-) Smaken är som baken (på X5 LCI M-Sport 2) ;-)

Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Ja, det är nog smaksak. Jag tycker att den ser bra ut. Ser lite fetare ut istället för hög och smal. Annars tycker jag just rakt bakifrån är X5 som fulast. Men det krävs ju att det sitter 19-21" fälgar på. Annars ser det konstigt ut.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Och 19" är bara ok om det är vinterdäcken... ;)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Minst 22"are på X5 tycker jag. Länk
Länk
hy
631
hybris
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
19" ser hemskt ut med den skärmbreddningen! Måste var 20-22!

hy
631
hybris
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Grodan: Den första bilden är inte med M-Sport. Den bilen har Aerokit på en vanlig E70. Faktiskt väldigt lik min nuvarande kärra förutom fälg och skärmbreddare. Den ser ut att ha skärmbreddare i bak.
Ro
972
Robert J
520dA touring Innovation ed -19
X5 40d F15 Innovation ed -17
Bakifrån spelar det väl ingen roll hur stora hjulen är för hur det ser ut med skärmbreddare? Bredden och offset gör skillnad. 315 bak skulle jag hellre säga är ett måste med M-paketet. ;)
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Förstår precis vad trådskaparen menar. Åkte precis bakom en X5LCI med m-paket och den såg faktiskt förjäklig ut med sina skärmbreddare. Framförallt med "smala" vinterhjul.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.