|
|
|
|---|---|
|
någon som känner till den här? Länk | |
| inget mer förutom att jag känner igen bilden, var den till salu i höstas också? | |
| Herregud. Hur kan man skriva en sådan annons? | |
|
"nya 19" m däck (ej på bild,dom nya fälgarna är snyggare)" Varför tror jag inte att jag kommer tycka det, om jag skulle få se dom..? ;) |
|
|
Sani, hehe. Fick precis samma känsla, skulle jag ringa på bilen skulle jag föreslå att jag tar de fulare originalfälgarna så kan vi sänka priset lite istället. Ser ju fin ut på bilden (om det är det bilen), men jag gillar inte den typen av annonser så jag personligen skulle jag leta vidare. |
|
|
Vem f.. är m3 ???? Hade aldrig tittat på den bilen sälja en bil för 170T och inte ens kunna ta riktiga bilder på bilen NÄ TACK Men det är som sagt jag Ha deT |
|
| Bilden har varit ute tidigare, jag känner också igen den. Jag tror dock att den är "lånad" denna gång eftersom Herr M3 skriver svart skinn i annonsen medan bilen på bilden ser ut att ha rött. | |
|
Fälgarna måste väl vara E9X M3 fälgarna han menar eller? Dom kan man ju inte säga är snyggare. Om man frågar mig i alla fall. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
|
Jag var intressead av den bilen i höstas, tyvärr saknar den endel viktig utrustning + att den hade haft en jädra massa ägare! stod ca 17 på transportstyrelsen om jag inte missminner mig... Annars verkade säljaren trevlig:-) lite svårt med språket bara... Mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.