|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag vill sätta i en eftermarknadsstereo i min 740 e38:a 94:a. Den har ingen CD-växlare eller navigation, jag vill helt enkelt byta ut bandspelarkonsolen (som sitter bakom den fällbara träpanelen) mot en stereo med CD, AUX och USB. Det jag då undrar är om en ny konsol med volymrattar och sådant kommer få plats bakom träpanelen? Jag va och fråga på en ljudbutik här i stan men som det lät på han va det bara att glömma, han trodde inte det fanns någon ny konsol som skulle få plats. Någon här som har gjort detta som vill kan förklara hur du löste detta? Vill ha kvar träpanelen då det kommer se så fult ut att ta bort den. Mvh John | |
|
På min -96´as 728 fick jag då plats med en eftermarknadsstereo och kunde även stänga igen trälocket så att stereon blev dold. Var bara skruva ur kasettbandaren och sedan stoppa i den nya ramen och stereon, fick även köpa ett kontaktstycke för att växla mellan BMW´s kontaktstycke och ISO till steron. |
|
| Tack för svar! Låter bra, då ska jag testa och hoppas på att det går vägen=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.