|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om ni har några bra tips ang. bra mekaniker eller verkstäder i eller omkring Stockholm? Jag känner Bil & Motorteknik i Huddinge men ville gärna se vad annat finns. Jag har pratat med M Bilar i Eskilstuna, dom värkar ha bra priser samt har 10% rabatt för BMW Club Schweden. Känner ni till dom? Några andra förslag?? Det blir nock Inspektion samt några andre småsaker till våren. Tacka, G | |
| Turbocenter ? | |
| Dom på M Bilar i Eskilstuna är väldigt vänliga dom jag har pratat med har inte servat min bil än så det vet jag inget om, tyvärr. | |
|
Jag har mycket goda erfarenheter av följande firmor: Blombergs bilservice på Lidingö, auktoriserad BMW-verkstad, 08-7673800, stor kompetens och erfarenhet och är mycket trevliga. Turbocenter, Tullinge, 08-530 353 90, kan det mesta, nr 1 om det gäller trimning av turbobilar, mycket bra att ha att göra med. Jarla Bil &Motor, Lidingö, 08-661 10 27. En firma som jag upptäckt på slutet i samband med att min Range Rover krånglat. Riktigt duktiga mekaniker och även rejält elbilskunniga. Hade inne den gamle 750 e32:an för en del jobb, gav klart mersmak. Jag har även anlitat Per Larsson i Huddinge och som de flesta andra blivit mkt nöjd. |
|
| Han i Bagarmossen rekommenderar många , vad heter det nuigen | |
| GW enginering i bagarmossen | |
| Min favorit är GW Engineering. | |
|
Snacka med Porsche Service Center i Eskilstuna. Länk En seriös verkstad med stor erfarenhet av prestandabilar. Natürlich größer Garage als Haus |
|
| BMW Enköping, liten men aukt BMW Service som man kan lita på, hissar itne upp servicepriserna. | |
AeroX |
Blombergs bilservice på lidingö..prata med tomas.. fantastiskt duktiga,trevliga och prisvärda...dom är genuint intresserade av BMW. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.