AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.365

e39 M5 - Service i/omkring Stockholm

Gi
42
Giz
e39 M5 Carbonsvart Alcantara
3.0 Cs 1973
Porsche 964 C4 Amethyst
Audi A3 SB
Hej!

Jag undrar om ni har några bra tips ang. bra mekaniker eller verkstäder i eller omkring Stockholm?

Jag känner Bil & Motorteknik i Huddinge men ville gärna se vad annat finns.

Jag har pratat med M Bilar i Eskilstuna, dom värkar ha bra priser samt har 10% rabatt för BMW Club Schweden. Känner ni till dom?

Några andra förslag??

Det blir nock Inspektion samt några andre småsaker till våren.

Tacka,

G

Turbocenter ?
Me
33
Merz
E46 -02
Dom på M Bilar i Eskilstuna är väldigt vänliga dom jag har pratat med har inte servat min bil än så det vet jag inget om, tyvärr.
70
löparn
750 iL e38-95
Alpina Biturbo-92
m3 e36 3.2 limo -98
750 iL e 32-89
Jag har mycket goda erfarenheter av följande firmor:

Blombergs bilservice på Lidingö, auktoriserad BMW-verkstad, 08-7673800, stor kompetens och erfarenhet och är mycket trevliga.
Turbocenter, Tullinge, 08-530 353 90, kan det mesta, nr 1 om det gäller trimning av turbobilar, mycket bra att ha att göra med.
Jarla Bil &Motor, Lidingö, 08-661 10 27. En firma som jag upptäckt på slutet i samband med att min Range Rover krånglat. Riktigt duktiga mekaniker och även rejält elbilskunniga. Hade inne den gamle 750 e32:an för en del jobb, gav klart mersmak.

Jag har även anlitat Per Larsson i Huddinge och som de flesta andra blivit mkt nöjd.

ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Han i Bagarmossen rekommenderar många , vad heter det nuigen
GW enginering i bagarmossen
Min favorit är GW Engineering.
Snacka med Porsche Service Center i Eskilstuna. Länk
En seriös verkstad med stor erfarenhet av prestandabilar.

Natürlich größer Garage als Haus
BMW Enköping, liten men aukt BMW Service som man kan lita på, hissar itne upp servicepriserna.
AeroX
Blombergs bilservice på lidingö..prata med tomas.. fantastiskt duktiga,trevliga och prisvärda...dom är genuint intresserade av BMW.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.