|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Tänkte kolla om det är någon som vet om det finns något företag i sthlms området som säljer vishnu till en 335 och som även installerar. Mvh Fredrik | |
|
Hej! Jag har en vishnu v3 rev1 kvar efter jag sålde min 335a. Om du är intresserad får du ta den för 1000:- MVH Henrik |
|
|
Fredrik: Köp den på nätet från Länk Betala sedan enrita en slant för installationen, finns nog ingen verkstad i Stockholm som har så stor erfarenhet av piggybacks till N54-motorn som enrita. /Janne |
|
|
fkjellberg: Jag bor i Sthlm o jag har en PROcede v3 rev1 som jag kan tänka mig att sälja. Instruktioner för montering finns på youtube eller som ovan nämnd så kanske enrita här på AP kan hjälpa dig mot en slant. Jag själv ska mappa om bilen ev så därför jag kanske ska sälja den. Skcika PM om du är intresserad! |
|
| går v3 att uppgradera till v5? om inte så hade jag aldrig köpt V3....V5:an styr alla parametrar idag.... | |
carl530 |
3mw: Vem ska mappa din bil? |
carl530 |
Fredrik: Kolla med www.vtech.se - info@vtech.se Dom har nytt kontor i Södertälje, tror dom har vishnu v5 i lager. Vet sen tidigare att dom är bra på bmw samt att dom har bmw diagnos mm. Samt att dom har rullande landsväg och Racelogic för inställningar. |
|
Carl530: har mejlat med vtech nu i veckan. Men då frågade jag lite om deras program. Men då kanske vishnu är bättre? Nån som vet kanske?? /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.