|
|
|
|---|---|
| Länk kan väl inte säga mer än att den är perfekt.. vill ha !!! | |
|
Läckert, dock saknas zenonljusen. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Snygg skilljer sig inte så mycket från dagens 1a. Men vem kom på att sätta en list längs sidorna (fult) bakspoilern ingen höjdare heller. |
|
| flash gordon.. det är ju dagens 1:a heh.. denna bil år utrustad med performance prylar som går att beställa till våra bilar.. skulle gärna viljaha fronten men den är dyr | |
|
Performance prylar är mest för utseendets skull. Kanske bromsarna ger lite mer känsla, men uthålligare är dem inte... pålägget för motortrimningen kostar mer än (verkliga) merpriset för en 123d. Denna bil är extrautrustad för lika mycket som originalet, i svenska pengar kostar denna alltså 550 000+ SEK. Och det utan Xenon, taklucka och BMW-timlön för att montera kalaset... skulle aldrig byta ut denna för min bil, låt stå lägga 200+ papp emellan... |
|
| Onehp: du har rätt, det är oerhört dyrt | |
| Villket blindstyre man är ibland :) | |
|
Ja men läckert är det!! Men det är ju mycket som är läckert!! Klabbarparn |
|
|
Jag är lite sugen på BMW Performance ljuddämparsystem, som är installerat på bilen vi har sett här ovan. ÄR det någon med erfarenhet från ett sådant system till BMW 120d? Undrar lite hur mycket ljudet samt prestandan förbättras! mvh |
|
|
ljudet kommer inte bli någon skillnad på sålänge du har kvar ditt dpf. Mvh Tobias |
|
|
Sjukt läckra stolar, men drygt 18000 kr styck känns lite saftigt =( //Stenback |
|
|
Hej Tobba_ , du som verkar kunna detta tack för svar! När man läser på om BMW Performance ljuddämparsystem på bmw.se står det att man får ett sportigt motorljud. Vad menar du med DPF, Diesel Partikelfilter? Behöver man behöva byta detta? Verkar konstigt.. Tacksam för svar! MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.