|
|
|
|---|---|
|
Halloj Köpte en Bmw 324TD sedan årsmodell 90 för ett tag sen, har den nu inne för renovering och passade på att inhandla en Kcr box master I 2-7. Det är ju en "plugg in kabel", men också en lös kabel, och jag undrar vart den lösa ska sitta? Länken till min box. Länk Värt att tillägga är att det är en polare som har boxen, och om den funkar bra på min bil så köper jag den! :) mvh jocke | |
|
Sök lite här på forumet så finner du grymt bra svar på att trimma de maskinerna :) OT: Kan tyvärr inte hjälpa dig |
|
|
Ja, väldigt matnyttigt forum det här! =) Men tyvärr hittar jag inte svaret på min fråga angående "kabeln" på min kcr box! Så skulle vara guld värt om nån kunde! :) |
|
| Du kom på en grej, vrf inte ringa eller mejla KCR och få intruktioner? :) | |
|
Det finns bättre boxar än kcr;) en kcr går inte att ställa på speciellt mycket. Med min box kan du ställa på så mycket det bara går, sen sitter det en tryckvakt i också som gör att du kan ställa på ännu mer:) BMW dieslar med dom här boxarna åker ifrån kcr trimmade med hästlängder;) och dom kostar dess utom bara en 1000 lapp:) |
|
|
Smart ide att fråga dem! haha :) Vad är det här för box du pratar om? |
|
|
Tror han byggde en "box" själv: Länk Mvh |
|
|
Jag byggd den inte, men jag köpte den av en kille som har byggt ett 10-tal boxar. Och dom funkar riktigt bra:) |
|
|
Det låter ju intressant, har du nån länk eller kontaktuppgifter? Mvh |
|
|
Du kan kontakta honom via Facebook. Elias Ketuly heter han. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.