|
|
|
|---|---|
|
någon som vet nått om denna bil rikt pris ungefär ? Inga xenon dåliga sommardäck rätt mkt stenskott på front och huv. vad skall man betala om man vill göra en hyffsad affär?? Länk | |
| Annika har iallafall koll på sin utrustning.En medveten tjej. | |
| Något Dynamicpaket har då inte den 335:an... | |
| Dynamic och M-sport kan man väl inte välja samtidigt? Avsaknaden av xenon-ljus drar ner lite, men annars ser det väl bra ut. Stenskott kanske en rekondfirma kan fixa till på ett tillfredställande sätt? Prutmånen är säkerligen 10% i alla fall. | |
Terry N |
Den säljare som sålt den bilen och inte övertygat kunden om xenon är en idiot till säljare skulle jag säga. En bil för en halv miljon, som inte har xenon, jag skulle leta vidare, priset är rätt högt också, det var ute en LCI-09 som iof gått 9000 mil för 285 ganska länge. den hade alla paket inkl NAV, iof utom M. Dock hade den M ratt/knopp och antracit interiör i taket. |
|
Hur vet ni att den inte har xenon? Det är väl bara att ringa och fråga, det är inte ovanligt att vissa säljare missar en del smådetaljer. Låter otroligt att de slängt på all annan utstyrsel men missat xenon, har nog aldrig sett en 335 som saknar xenon. |
|
|
Att hänvisa till EN! tidigare annopnserad LCI bil som var billigare, är fel. Det finns ingen som vet nått om den bilen, varför den var till salu och vad slutpriset blev. Den länkade bilen har ett helt OK pris i förhållande till mil /år/utr. Men kan du få loss den för 260' är det ett superklipp. |
|
|
Kristoffer L. Det är inga xenon ljus det ser du på lycktorna och ja jag har pratat med henne också. Undrar mest om det är ett vettigt pris på objektet, är själv inte bäst på det här med utr, men många andra kan sådant. Mvh Micke |
|
|
Utan att ha jättemycket på fötterna så tycker jag att den ligger lite högt. Den borde gå en bit under 300k. För min egen del är bilen stendöd - halogenljus hade man på 1990-talet. Marin: Du och jag kommer nog inte göra några bilaffärer i alla fall. Om jag hade en bil ute för 310k och någon bjöd 260k i telefon skulle jag lägga på luren. (Fast jag brukar iofs göra min hemläxa och lägga bilarna konkurrensmässigt prissatta.) ------- //Lövet |
|
| Är det ett tecken på att man blivit lite paranoid / luttrad när man tänker att det inte finns en chans att säljaren verkligen heter Annika, och blir väldigt förvånad när det visar sig att hon faktiskt gör det? | |
Terry N |
Marin: Läste du inlägg för ngn månad sen, så fanns det en forummedlem som var mkt när att köpa LCI bilen, den var i bra skick och seriös. Priset är fel på ovan nämnda bil. |
|
Terry: En svala gör inge sommar ;-) Jag tycker inte utgångspriset är fel på den här bilen. Tycker också att det är konstigt att den saknar xenon. |
|
|
Ska man titta vad man får för ungefär samma utgångspris så känns ju denna betydligt trevligare: Länk ------- //Lövet |
|
Terry N |
iof marin, (bra uttryck oxå), den kanske inte reprensenterade prisbilden helt och hållet, och ffa det är få bilar bilar ute hittills, men LCI är en annan bil trots allt. |
| Den vita ser riktigt fräck ut. Jag hade valt den. | |
|
En polare till mig köpte en näst intill identisk bil som den silvriga i första inlägget. Silver, aut, 5.500 mil, m-sport, OCH HÖR O HÄPNA: bilen saknade också xenon precis som denna! :) Bättre jämförelsebil är nog svårt att hitta... Han betalde 260' på en bilfirma i gbg. |
|
|
Är 335d touring M-sport nått alternativ? //Marin |
|
Verdi |
Det var jag skulle köpa den LCI 335iAT som var ute för 298' för nån månad sen. Jag ringde och snackade med killen som var egen företagare i Halmstad och som haft den på sitt företag. Han verkade lugn och vettig. Pratade med försäljaren som sålt bilen till honom också och han gick i god för historiken. Den hade navi prof, individual stereo, helläder och allt krimskrams. Allt utom M-Sport plasten utvändigt i princip. Problemet med den bilen var att den var trimmad och hade gått nästan 10 tusen mil... Det kändes lite för osäkert. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.