|
|
|
|---|---|
|
Jag blir nästan ledsen av att se den här videon okey cadillacen har mer HK men ändå..Jag gillar inte att höra vad han säger på slutet (Cadillac vinner) :(( Länk | |
|
Äh,vad spelar det för roll. För att en amerikansk bil ska vinna ett amerikanskt biltest mot en europeisk bil krävs inte mycket. Dessutom. En Cadillac kommer aldrig att vara något annat än just en Cadillac. Det är som han säger, Cadillac plastig, bmw gedigen - man får vad man betalar för. Tror inte att Cadillac kommer att ta allt för många kunder från BMW - om det är det du är orolig för! :) More over, Denna Cadillac CTS-V är en relativt ny bil. Vänta tills de testar den mot nya M5:an. |
|
| Ja just det att det är en amerikanskt Cadillac som spöar M5 stör mig lite he he jag kommer nog över det.. | |
| Öh, manuell låda i USA-versionen alltså? | |
| ja exakt fastna också för det, är det manuell låda på M5an eller är det bara jag som är helt ute och cyklar? för att det finns väll ingen manuell växlad M5 E60? | |
| det finns både manuell och smg växlad m5 i usa.. och ja den manuella säljs bara i usa.. inte ovanligt att en amerikansk bil vinner i usa hehe.. någon som vet hur det ser ut med förbrukningen på dessa bilar?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.