|
|
|
|---|---|
|
ja tänkte bygga ett besiktnings avgas till turbo bilen, å då är min fråga vilken är katten utav de främre burkarna? den lilla eller den avlånga!? det är ju dubbla rör innebär det att ja måste svetsa på båda efter varandra om ja ska göra singel rör från downpipen? när man köper nytt avgas så brukar man ju säga "efter katten" och det är ju efter både den avlånga och den lille.! nån som kan detta?? | |
|
Inte 100% jag är med vad du skriver. Men har du dubbla rör, så är båda de små kattarna (c:a 20 cm långa) placerade strax under torpedväggen. Sitter sedan en dämpare c:a halv metern efter. Bort med rubbet och kör med en sport katt eller en race katt. Ska du använda befintligt och bygga enkelrör, så räcker det med en katt. Minns inte riktigt, men du har väl en lambda ner i varje katt. Den som blir över kan du skicka in antingen i röret eller katten som är kvar. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
kannske ska tillägga att ja har ett fint system på den nu, 3tum hela vägen utan katt. jag har bara denna stump avgasrör som ja beskriver den lille och den avlånga burk, det är kapat direkt innan och efter, fick med detta när ja köpte bilen |
|
|
Ja då är det någon patentare ägaren innan gjort. Kan du inte se in i dem vilken som har celler och inte har. Kan bara tänka mig att det är en katt och en dämpare han valt att sätta i denna stumpen. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| ok det kan ja prova. tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.