|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Måste skaffa nya fälgar infor sommaren och undrar om ni har några tips? Bilen är en 325dT-07 vit med M-pkt. Har kikat på M6 fälgarna men alla tips på 19-20" är välkomna! Tack på förhand! | |
|
Hade M225 på min, tyckte dom passade rätt bra. Länk |
|
| Länk | |
|
M225 är riktigt snygga. Det här är också ett alternativ som alltid funkar: Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Du har vit bil, då tycker jag du ska bryta färgen lite med något mörkare som tex dessa Länk Jag vet inte vad din budget håller men ADV fälgarna är riktigt giftiga Länk Länk Länk Länk Så nu räcker det med porr :) M6 tycker jag annars skulle sitta fint på din "Riktiga män kör diesel" |
|
| mmm porr :P ! | |
|
Aaaah många fina tips här! Herr.Bayer: Vart hittar man ADV-fälgarna? Budget ligger väl mellan 15-20k med däck. Gissar att ADV går fetbort med den pengen... Fortsätt gärna att dela med er av tips och smakråd! Tack tack! |
|
|
ADV = samma gäng som låg bakom bland annat 360Forged? I sådana fall skulle jag INTE våga handla några sådana efter att man läst om ägarens svineri med 360Forged kunderna.... :) Anyway on topic: Ja du fetspräcker budgeten med ADV hjul. |
|
|
Köpte precis Csl fälgar till min 335:a. Enligt mig sitter de snyggt. Inte min bil på bilden, men du förstår i alla fall. Länk Du måste framför allt kolla här, där man får mycket bra uppslag Länk |
|
| Kanske skulle tillägga att du måste in en bit i den tråden för att börja se lite sexiga bilar, då det är mycket standardfälgar i början. | |
|
Anders S är e91:an på bilden sänkt utöver M-sport? Tänkte byta mina 193M mot 225M och det ser riktigt schysst ut på bilderna. |
|
mkk230 |
Köp inte M6 fälgarna, alla hemkörningsbilar har såna nuförtiden. Ni som har såna ta inte åt er. Gillar inte den modellen bara. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.