|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kul min 135 kom med på bild synd bara att man inte har några fälgar än :( | |
|
Här kommer lite (fler) bilder. Länk Mvh NK |
|
| Bmw_NK: Där fanns några bilder på min också! Kul att se!:) | |
|
Här finns ett AutoPower-reportage med 156 bilder: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag vill bara tacka alla er som kom på träffen. I år var det mer bilar än någonsin tidigare vilket är hur kul som helst! Vi kommer att köra nästa år igen som vanligt så om det är något som ni känner kan förbättras till dess så säg gärna till. Av det jag såg så fungerade allt perfekt men det kan hända att ni upplevt annorlunda så säg gärna till i så fall. Jag vet att många av er fick stå i kö länge i butiken och jag beklagar verkligen detta men det är tyvärr inte så mycket vi kan göra åt det för tillfället. Jag hoppas i alla fall att alla ni besökare hade lika trevligt som jag själv och att ni återkommer nästa år igen =) Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Ett tips kan vara att fler bilar (de som kom tidigt) står längre in på området För man trodde det var fult när man kom och då ställde man sig mera längre bort. Kanske är svårt att genomföra? Annars var det riktigt trevligt evenemang. :D Mvh NK |
|
| såg himla trevligt ut. Hoppa runt i soffan för ja såg så många fina bilar. Jag är garanterat där nästa år. | |
|
Mitt mål är ju att ha mig en M3 E36 nästa år. Så då vore ju eran lilla vårträff perfekt att starta mitt BMW innehav med. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
|
Kanon trevlig lördag!! :) Tack Schmiedmann för detta! Förbättring av träffen anser jag kan göras genom användande av mikrofon vid prisutdelning plus att vinnande ekipage får köra fram till ett pris område, detta pga att viss förvirring uppstod när en person hämtade priset och inte bilen man röstade på. De flesta på plats vet nog inte vilken bil som hör till diverse ägare.... Lycka till inför nästa år, för då hoppas jag att vi ses igen! //Jack (Estorilblå BMW 330 cab) |
|
| måste bara säga jackack att din bil va jävligt fin :D va tvungen att ta lite kort på den. hoppas de e lugnt :D | |
|
Jackack..har du varit något på Ulricehamns betong i timmele dom senaste 2 veckorna? För om inte så har jag set en precis likadan e46 cab som din där senast förra veckan. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
|
Ojoj till och med min bil kom med bland de senaste fotona där! Där blev jag lite chockad faktiskt :P Mycket fina bilder dock :) Det som kunnat göras på träffen hade varit att dela upp parkeringen. Att parkeringen där nere vid er och även runt knuten mot Ambulansstationen hade varit för de som ställde ut. Så man haft det lite uppdelat. Och de som inte ställde ut hade kunnat haft från baksidan och uppåt som parkering. |
|
|
Hej Budda80. Det stämmer att jag parkerat bilen utanför kontoret på UBAB i timmele, Jag har haft en praktikperiod där i 8 veckor. Ska tillbaka till skolbänken nu på måndag =/ Kul att du uppmärksammat bilen! :) var du på Schmiedmannträffen också o såg den? Btw: Jobbar du på Ubab? eller vad för dig till lilla timmele? :) // Jackack |
|
|
jackack.. Nej jag var aldrig nere på träffen. tyvär. Jag går betongutbildning genom lärnia. Så jag har praktik där ute. Sen är tanken att jag ska börja jobba där efter utbildningen. btw..hur kan man ungå att missa en sådan skönhet. ;) grymt snygg.. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.