|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Lördagen den 30/4 firar vi 3 år i Sverige! Ni är varmt välkomna att ställa ut era beemers och tävla om fina priser! Föranmälan till utställningen skickas in på e-post: info@schmiedmann.se (OBS! Bifoga bild). Ni som inte vill ställa ut själva är givetvis välkomna att kolla in andras projekt, tävla i vår racing simulator runt Nürburg Ring och ta del av otroliga erbjudanden i butiken! Passa även på att hänga på BMW Club Schweden's vårkörning på småvägarna runt Lygnen efter träffen! Tiderna som gäller är 11:00-15:00 VÄLKOMNA! Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! | |
| Måste man vara medlem i klubben för att få åka med på vårkörningen? :) | |
|
Nej David det ska inte vara några problem att hänga på körningen även om du inte är medlem =) Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Det börjar närma sig =) Kom igen och anmäl era bilar till utställningen! Vi vill ha så många olika modeller som möjligt så gamla, nya, stylade, original osv ALLA är välkomna att ställa ut!! Skicka in anmälning till: info@schmiedmann.se Bifoga gärna en bild eller länk! Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
måste man ha bmw för att åka med .Jag har en kompis som har en honda s2000 |
|
|
Gegga: Alla är välkomna, med eller utan BMW =) Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Planerade att komma Viktor men pågrund av att delarna som jag beställt har blivit bra mycket försenade så hinner jag inte få ihop bilen i tid å måst tyvärr säga att jag inte kan komma. Ha så kul allihop. MVH Jocke |
|
|
Förra året var det bara trimmade/stylade moderna bilar men hur är det med gamla bilar??? Kan ta min 518i ´83 till utställningen om det finns intresse för sådana bilar... O om jag hinner fixa den tills dess... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Är detta i Kungsbacka? Många anmälda? Kan tänka mig att köra upp och ställa ut =) Grabber>> Det är klart att det finns intresse för äldre 5-seriebilar! I alla fall från min sida ;-). Mvh Michael |
|
|
Grabber: Vi vill ha dit alla typer av olika modeller så att det passar alla olika smaker =) Så gamla, nya, stylade, original o.s.v. ALLA är välkomna att ställa ut! M_Erneland: Ja detta är i Kungsbacka! Det är en hel del anmälda men det brukar komma många oanmälda också! darkus: Du har PM! Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Ok... Då kommer jag o min bil att vara med på utställningen! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Det låter bra Grabber! =) Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Synd att du bröt traditionen med att ha träffen på 1. maj:-( Nu krockar det med lite andra trevliga arrangemang. |
|
|
M.A. Ska ha detta i åtanke nästa år. Verkar som om fler hade tyckt det var bättre med 1 Maj. Tänkte att lördag är bättre än söndag men nästa år får vi ordna upp det och köra 1 Maj som vanligt oavsett vilken veckodag det är =) Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Tycker ju att 1 maj varit optimalt men i framtiden tycker jag ju fortfarande att man ska ta hänsyn till veckodag :) Kommer förövrigt kika förbi, vet även att en redigt fin Alpina B10 V8 kommer komma, dock tror jag inte han kommer ställa ut! Men håll ögon (och öron) öppna så får ni se en ovanlig bil :) |
|
|
Låter bra, Victor. |
|
|
Tack för en riktigt trevlig dag, kanonväder, många fina bilar, och körningen runt Lygnern inte minst. Räknade till hela 31 st BMW bilar, maffigt.... Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
| nå bilder då för oss stackar som int va dännä? | |
|
Tackar också för en jätte fin dag hos Victor & Co. Missade tyvärr Lyngnern-körningen, såsade för mycket innan jag kom iväg från Schmiedmann:-) Här kommer lite bilder från dagen. Flera dyker upp alteftersom: Länk |
|
|
Missade detta. Hade något knas med Alpinan och kom aldrig iväg! Hoppas att jag får ordning på detta till nästa helg då Mantorp är :-/ Den dör plötsligt och sen vaknar den igen. Kul att ni fick fint väder dock! =) Hoppas också på bilder! |
|
|
Strålande M.A. Kul att även vi som missade eventet fick se..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.