|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Första inlägget här så vet inte riktigt hur det fungerar men hoppas jag gör rätt! :) Det är så att jag nyss köpt mig en 318iS -96 och det var rost på höger tröskel, alltså på framskärmen och nu var jag under bilen och tittade och det var genomrostat hela vägen så istället för att krångla med lagning så funderar jag på att köpa en ny, och har hittat en del som ser bra ut. Men på vissa står det att det inte passar coupe, och då är min fråga om det är någon skillnad på framskärmarna på coupemodellerna och sedanmodellerna? Och kan även passa på att fråga om någon vet var man kan köpa skärmar till en hyffsad peng nya eller begagnade! :) Mvh Bjorkdahl | |
|
Ja de skiljer sig åt. Du kan endast ta från Coupe eller Cab som också är samma. Ska du ge dig på att byta, så hade jag nog satsat på en i glasfiber. Du finner en del sidor om du googlar det. Har för mig att det även finns en del annonser på blocket. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Fann någon på blocket. Länk Länk Något annan sida på google Länk … amp;id=181 Länk … yType_ID=1 Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Länk Länk Länk Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Tack så väldigt mycket! Det var en del del bra tips! :) Den på Meca tänkte jag på, hur fungerar den på min bil, för det stod ju att den var till "BMW M3 (E36), 92-98 M3 3.0i Coupé (E36)" Passar den ändå ? :) Mvh Bjorkdahl |
|
|
Kan inte svara dig 100% om det är något extra hål i skärmen för något som tex gälar i de nyare som tex E46:orna. Maila dem och hör. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Tack för dina svar och för ett allmänt trevligt bemötande! Verkar vara ett riktigt trevligt forum! Ska maila dom imorgon eller så kilar jag ner till min lokala Meca-butik och hör med dom! :) Mvh Bjorkdahl |
|
|
Gör så. Lycka till Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.