|
|
|
|---|---|
|
Som ni kan se på frågan så vill jag bara tala om att GÖR inte det han annonserar mycket på Blocket. Jag beställde strålkastare i november 2010 till en av mina bilar betalade dem( dumt kan man tycka) sen gick det några veckor så undrade jag när de kom. Jo de var på väg hade blivit försenade kommer nästa vecka, det kom inga lampor har inte kommit några ännu. Efter ett tag så tröttnade jag skrev till honom igen, han tyckte jag skulle avbeställa dem så skulle han skicka tillbaka pengarna. Han skickade inga pengar så i december skickade jag det till KF. tog till den 11 feb. 2001 så kom det brev från KF att han bestrider ärendet han hade betalat, hm inga pengar efter 2 veckor så jag begär ärendet överlämnat till tingsrätten. DÅ blev det fart på honom han skickade e-mail till mig den 24 feb. talade om att pengarna var på kontot den 25 feb. Tänk att det var de också så jag har inte förlorat några pengar på honom utan jag har tjänat på honom, men OM någon här eller har hört någon annan som har haft problem med honom hör av er till mig så kan jag hjälpa er att få tillbaka dem. Det blev lite långt men hoppas ni inte beställer några grejor från honom han mörkar sina sista 4 siffror och det får man inte göra som företagare då det skall vara enkelt att kontroller med skatteverket om hab är regad för moms och F-skatt. MVH Hans | |
|
Länk Länk Mvh |
|
|
Bra denna typ av trådar. Vilka typer det finns där ute. Vart inne på den sidan någon gång och kollat lite, och tur är väl att man inte beställt något. Man får väl hoppas att han lärt sig något nu, om inte så hoppas man ju att ingen beställer nåt så han måste lägga ner verksamheten. Fast då blir de väl som så många andra fuskare kör med, man begär firman i KK och sen startar ett nytt företag i annat namn. |
|
|
Jag har alltså fått mina pengar så jag har inte mer att begära från honom, men jag har talat om för honom att jag skall skriva om honom på internet vilket han inte tyckte om "Du ska förtala mig offentligt ute på nätet" förtal är det ju inte när jag endast talar om hur han gör med sina kunder och då jag har allt dokumenterat. Men det är kanske någon som inte har fått sina pengar tillbaka och jag hjälper gärna till så att de får dem vilket är en ganska enkelt förfarande men om någon inte vet så kontakt mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.