AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
20.927

1M Coupe uppvisad på Geneve 2011

Sida 3 av 12
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

More: You want more, med andra ord? :)

Men visst är den snyggast vit denna bilen?
Haha, precis!

Alpinvit är den rätta färgen, tycker att svart döljer detaljerna och breddningen.
Valencia Orange är halvsnygg. :D
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Litet begränsat med färger, tycker jag! Vit är väl snyggast, ja - men lite 2009.. :)

Hade jag varit i position att beställa en, hade jag kostat på en Individual-kulör, då väntetiden ändå är så lång. Och då hade det lutat åt en Indianapolis-röd eller någon annan go' M-färg!
Ja väldigt svårt att välja färg trots det bara finns tre val. Svart går bort direkt då det tar bort en hel del linjer på bilen, vitt känns som sagt kanske snyggast men är snart kanske lite passé och på en bil i begränsad upplaga som kan komma bli lite "samlarbil" så kanske den ändå bör vara Valencia orange. Min beställning ligger på sistnämnda, men kan ju ännu ändra den ett tag antar jag. Produktion v 21 verkar det som.

/Anders
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Den Blåa färg som finns på 1 seriene, den rätt så mörka blå är ju sjukt snygg.

Den skulle jag nog valt till
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Går den inte få i Atlantisblå eller vad den heter genom Induvidual då? För den hade den nog passad perfekt i.

SECOND PLACE FIRST LOSER
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Hade lätt valt vit själv. Svart är såå tråkigt och som någon sa tar bort vissa linjer. Orange är en Kalle Anka färg och kanske är kul första veckan. Precis som Phoenixgul som dök upp till M3 e46. Individual går naturligtvis att välja med fördröjd leverans förstås.

Jonas

Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Men väljer man orange och tröttnar går det ju alltid att folierar bilen ju..Då skyddas ju orginal lacken med

SECOND PLACE FIRST LOSER
Vit ligger mitt val på, bilen ser helt enkelt bäst ut i den lacken enligt min smak. Sen det med olika lackeringar och samlarbilspotentialen så kan detta inte spela någon roll! Se bara på E30 M3.. Ang utrustningen i bilarna så hade man ju klart velat ha navi prof med alla gottegrejjer som apps och professional bluetooth osv. Men när man bakar ihop den kakan så landar man på 30k+ och det smakar inte lika bra då alltså. Visst man kan streama musiken trådlöst från iphonen mm, men enligt min bmw-åf ska kvaliteten skilja såpass så att sladd ändån blir valet! Så en bra tomtom navi i rutan de få gånger det verkligen behövs blir mitt val :)
St
1.200
Stilren

Men inte TomTom, Twinsturbo ;)
Garmin eller Navigon då? ;)
går det verkligen att beställa 1serie m i individuallack?? jag tror faktist inte det men har någon exakt info??
tror inte det går, det är ju inte för inte de har bara tre färgval

/Anders
Med känsla: det är så jag med tror..individual finns ju inte ens till vanliga 1:an
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
Så har man skrivit på för VIT 1M Coupé. Produktion vecka 49, leverans i januari 2012. Årsmodell 2012.

/Janne
Grattis :)
Grattis! Vad kul!

Vad blev det för spec?
St
1.200
Stilren

Länk 05.30 för er som inte vill lyssna på kallsnacket :)
Länk safety car i moto gp .. ser väldigt aggresiv ut
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Sicket nice ljud den har verkligen !

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.