AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
20.936

1M Coupe uppvisad på Geneve 2011

Sida 2 av 12
Nu kan man bygga 1M på bmw.se
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Argungu. det är lugnt. hehe. har inte sett det innan. tack för att du påpekade det.

SECOND PLACE FIRST LOOSER
more: tack för tipset , här skall byggas hehe.. ska bli spännande att se om ac-schnitzer eller andra trimfirmor lyckas ta fram lite godis till 1m
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Satt och klickade lite, blev bara 595 tkr :) 106 tkr extra allt
Om någon är seriöst intresserad så får ni nog vara snabba endast 30st till Sverige.

ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Bmw hemsida är skit, speciellt konfiguratorn, fan inget som funkar där...
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
den röda M3an var fin..
Jag behöver DKG och V8 för att gå igång.
Länk
Gustav: måste du alltid ge oss så bra filmer hehe.. man blir ju så grymmt sugen men tyvärr har man inte råd..den röda m3:an var riktigt snygg
Vit är absolut snyggast :D Ivrig väntan till runt vecka 22 då den ska testas GRUNDLIGT!
St
1.200
Stilren

Twinsturbo: Har du lagt en bokning eller? :)
Jajjamän :) Det värsta med det hela är att jag får köra bilen vecka 22 Men jag har leverans vecka 1 2012 så det blir ju en 2012.a men usch alltså..
twinsturbo.. jobbig väntan men du får en riktig fin bil då så försök se det positiva i det hela :D
Den som väntar på något gott ja.. ;)
Twinsturbo: var får du testa 1M vecka 22??? Jag får väl juniproduktion på min bil vad jag förstått. Visste inte det fanns bilar så tidigt som vecka 22.

/Anders
Med känsla: Du har post! :)
Vad skulle ni välja för färg på 1M Coupé? Samt hur värderar ni utrustning som navi, elstolar? De sistnämnda är ju tillägg och frågan är om det är värt att lägga till för dessa?

/Anders
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
elstolar hade kunnat kvitta för mig i alla fall. Men navi kan ju vara praktiskt att ha ju. Sen hade vitt varit mitt val tror jag nog.

SECOND PLACE FIRST LOSER
Jag ser gärna att en M bil är fullsmetad, det förväntar jag mig iaf.
Navi+bästa ljudsystemet skulle vara måste för mig även om jag inte använder navi så jätte mycket.
St
1.200
Stilren

More: You want more, med andra ord? :)

Men visst är den snyggast vit denna bilen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.