|
Sida 1 av 12
|
|
|---|---|
| Länk Kan man säga något dåligt om denna bilen? Nej... :) | |
| Länk Söndags-leksaken.. | |
| Äntligen! Den BMW:n gav iaf mig habegär.. TACK BMW för att ni inte fucka upp. | |
|
Finns på BMW:s svenska hemsida men utan prisuppgifter. Undrar var prislappen börjar. Sanslöst läcker bil som väcker habegär. |
|
| svårt val för mig , vit eller orange ?? hehe om man ändå hade råd :( | |
|
489 kkr i grund! Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Dryga 100k upp mot 135 då. Och rätt välutrustad från början. Inte helt farligt. |
|
|
Så GRYMT snygg men ännu snyggare i Orange, vilket liv det är i den färgen... Men varför 1M och inte M1? Ska framtida 3-serie M-bilar heta 3M? Är inte det en tejp eller nått? Visst den ligger kanske som klister på vägen men ändå... :) Mvh Jimmy |
|
| Bmw har redan byggt en bil med namnet M1! | |
| @Jimmyboy: Kudos för torrsumpshumorn! :) | |
|
Usch! 1-serien överlag är enligt mig otroligt ful: - Världens fulaste framlampor? - Den är ju alldeles för kort baktill! - Sidolinjen/kjolen ser ut som ett hängbuksvin :) - Synd att kalla 1M för en M-bil Det här är ju bara mina åsikter :) |
|
|
Phoenix, smaken är som baken. Själv känner jag att det är sjukt att du kan tycka så :) Men sjukt att kalla det en M-bil, kom igen klart att det inte är det? :O |
|
| Vad är det för effekt i den där? | |
|
340 hk @ 5900rpm 450Nm @ 1500 - 4500 rpm Plus något de kallar "overboost" för att få ytterligare 50Nm, osäker på vad funktionen verkligen innebär.. |
|
| Motorn är väl en uppgraderad version av N54-an som sitter i 135/335 dvs ingen äkta M ;) | |
| Ungefär som m3 e46 då fast med lite mer vrid i denna.. e46 har 365 om jag minns rätt.. | |
|
Fantastiskt fin bil! Hoppas den kommer som cab.. :) Angelminded; "lite mera vrid.." Jo så att - 500 Nm vs 365, och vid betydligt lägre varvtal, jag skulle nog påstå att det är MYCKET bättre vrid? :) |
|
| Haha okej.. Mycket mer vrid=) är det sexa i den? | |
| Phoenix: Håller med dig delvis, m3 e46 är den snyggaste karossen bmw tillverkat enligt mig. Men inget slår 1M:s råhet, den är såå brutal :D | |
|
Synd att den väger in på strax över 1500...den borde varit lite lättare tycker jag SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Budda80: ta inte illa upp nu, men SECOND PLACE FIRST LOSER ska det väl vara. Looser = lösare. Loser = förlorare. /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.