|
|
|
|---|---|
|
Hej Märker man en stor skillnad på 7-serien med eller utan dynamic drive. Är intresserad av en 745 men vet inte om jag ska slå till om detta inte finns på den. Vad tycker ni som testat detta? | |
|
Jag har det på min E60. Tycker det gör stor skillnad mot E60 utan iaf. E65 har jag bara kört med. Grym stabilitet i kurvor, kräver mycket innan den ska kränga. |
|
| Om det är stor skillnad på en E60 så är det nog ännu mer påtagligt på en E65 troligtvis? Jag är intresserad av en 745 som står på familjebil-center i Vällingby som ser fräsch ut,och dom vet inte om det finns på den. Finns det nåt lätt sätt att ta reda på det utan att behöva ringa föregående ägare? | |
| Regnummer - ringa BMW ÅF - be snällt - få utrustningslista | |
|
ska göra ett försök i morgon. Tackar |
|
| EDC var det på den men inte dynamic drive tyvärr:) står i valet och kvalet om man ska köpa eller ej..Finns även en svart 02:a på Auto Partner i Växjö som ser fin ut och har dynamic d..Kanske skulle titta på den istället. | |
| Den svarta i Växjö är sjukt skabbig. Uselt omlackad huv, slitna knappar osv. | |
| Ja där ser man..Tack för varningen..Hoppas den i Vällingby är i bättre skick då:) | |
| Om du menar den för typ 188k alltså. | |
|
189 från början men 169 för den nu..Svensksåld Dom har haft den länge men det förklarar ju varför.. |
|
|
Min far går i tankarna att sälja sin 745 02a som är väldigt välutrustad dynamic drive bla ca 13000 mil har den bara rullat kanske något espla är intresserad av? // Johan |
|
|
Hej bimmern. Ja det är absolut intressant..Lite bilder och info på den vore bra om du kunde fixa och till vilket pris? |
|
|
Espla: Skickade "powerpost" till dig. // Johan |
|
|
Spännande, hoppas det blir köp här på AP då=) Dynamic drive är ett måste om man vill köra lite sportigt med sin 7:a! |
|
|
Ja det verkar som dom flesta tycker Dynamic drive är ett måste. Har kanske inte tänkt att köra så sportigt utan bara glida fram lite mjukt och skönt:) Och då kanske enbart EDC räcker åt mig men visst vore Dynamic d ett plus i kanten. Såg att Michelle och co hade en blå 745:a som såg fräsch ut,men jag har läst lite om dom och vet inte riktigt om man ska köpa därifrån..Har ni andra tips om 745:or som ni kanske tittat på och vet att dom är i kanonskick och under 190k så tar jag gärna emot tips. Helst bilfirma |
|
| jag har dynamic drive på min E65, fungerar väldigt bra. rekommenderar helt klart det. | |
|
Vad är skillnaden på tillvalet Adaptive Drive (med EDC dämpare) och Dynamic Drive på E65/66? Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| Sugen ev pa en diesel 7serie. Hur har dom visat sig | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.