AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
6.187

Värdering 528i M-pkt

Sida 3 av 3
GINO: För att känna pirret i en E39a bör du nog hålla dig till 530, 540i eller M5. :-)
Annat alternativ till att känna pirr, fast den är lite större. ;-)
Länk
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Du har problem, mannen!
Vi snackar 525/530 e39.....inte M3 Evo ll Cecotto ;-)
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
mats_epost:

Exakt en sådan bil med sådan bakgrund som Ctech säljer fast 525, 530 eller 540 är precis vad jag letar efter :)

Marin:

Haha jag har stora problem tills jag hittar bilen jag söker ;)

BMW M-POWER
GINO: Varsegod
Länk
Gino:
Länk

Den ser ju utmärkt ut och om det han skriver stämmer bytta delar är det ju bara ett fett plus, mycket av det är standard E39 fel. Enda problemet är väl att import + 5 ägare sedan 2004 inte riktigt motiverar 99k men det är ju upp till varje person att bedömma.
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Läppen fram och den lackade nederdelen av M-Kjolen bak vet jag inte om det faller inom ramarna för GINO. Läppen funkar val tycker jag men inte lackad nederdel av bak kjolen.

Blogg för er med stort bilintresse: Länk
GI
2.196
GINO
mats_epost:

Den bilen har jag sett och jag föredrar att köra bilen än att åka med den :)

(Syftar på vxllådan samt att dörren verkar ha kexat skapligt på bilderna) :)

warfarin:

Tycker oxå att bilen ser helt ok ut men jag är alltid skeptiskt när man köper en bil och väljer att sälja den efter 2 månader.

Den bilen har jag sett ute på annons ngn gång början av vintern om jag inte minns helt fel.
Tack för tipset iaf, det uppskattas :)

Craile:

Helt riktigt, läppen kan jag leva med, men bakre kjolen skulle åka in till lackering direkt :)

BMW M-POWER
GINO: Du har rätt, dörren ser mycket illa ut. :-(

Du söker E39 med manuell låda?
GI
2.196
GINO
Japp stämmer, men dyker absolut rätt bil upp som är typ en på miljonen att hitta med automat låda kan jag överväga att köpa en med automatlåda.

BMW M-POWER
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Man ska vara noga och petig när man köper begbil. Inte kul och gå och störa sig på saker efter man köpt den.

Blogg för er med stort bilintresse: Länk
GI
2.196
GINO
Craile:

Instämmer helt, finns allför många som kommer på att dem har köpt grisen i säcken och försöker kränga bilen diekt efter ngr veckor till ngn månad vilket man ser allför ofta om man följer blocket på nära håll :)

BMW M-POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.