|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte beställa en sensor till min e39:a touring från 01 på ebay. Någon som har koll på vilken jag ska köpa? Gissar på att detta kan funka? BMW PDC E39 E60 E61 X5 Z4 R50 Parksensor 6989068 Länk | |
| kolla nummret realoem eller liknande. | |
|
tack. har kollat på realoem och den verkar passa. Men det jag undrar över är sensorn som är rund men p åmin bil är den rektangulär med rundade hörn. Fast det är kanske något som sitter över? |
|
| Är det ingen som vet varför sensorerna är runda men avlånga på bilen? Är det som jag tror något som finns framför sensorn? | |
|
Tråden är ju några veckor gammal men satt själv precis och kollade på eBay då jag behöver en sensor till min E39 och noterade då också att vissa är runda medan själva sensorn på vissa är avlånga och det är ju så de ser ut som sitter på bilen. Däremot så sitter den runda varianten på t ex E60/E61. Min gissning är att det är fullt möjligt att dom helt runda passar även på E39 men det ser ju inte så bra ut när man enbart byter en. ___ //Ulf |
|
|
Varför inte köpa samma givare som du har? Antar att det är en givare bak. Finns väll bara 2 olika då, rund och rektangulär. Finns att köpa båda sorterna på ebay. // Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.