AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.192

List med "BMW" till E36

//
282
///M...
316 -77
318i -85 TIC
Hej

Vet någon var man kan köpa listen som sitter fram på stötfångaren (mitt på, under regskylten), där det är ingjutet "BMW"...?
Sett att en del BMW från USA har sådana...

/Per
Hos BMW köpte själv panelen mellan bakljusen från M5 USA modell och ska köpa listen fram också.

MVH Stephan
///M...: Om du menar den som är anpassad för lilla regskylten så satt den på Japansålda M3:or

www.malte-racing.com
Finns hos BMW , finns stater som inte kräver en framskylt i USA , jag har en till den vanliga fronten , så jag slipper skylthållaren , kostar under 200 kr

Krister
BMWCS Nord
BMWCS 1172
BMWSC
//
282
///M...
316 -77
318i -85 TIC
Jag menar denna list.

Länk

Någon som har artikelnummer hos BMW på denna?

/Per
Jopp den jag menar BMW orginal till M-3 , art nr har jag hemma på datorn , men sitter inte där just nu , men gå till BMW handlaren så kan du ju kika på vilken list du vill ha

Krister
BMWCS Nord
BMWCS 1172
BMWSC
51 11 2 265 636 är del nr

Krister
BMWCS Nord
BMWCS 1172
BMWSC
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Beställde en list på ovansående nummer och fick en som är knotrig . Jag ville ha en slät , bara för den som vill veta .

MVH TONY ///M3
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Är det någon som har reservdelsnummret på samma list fast slät !? BMW i solna kunde inte hjälpa mig ;-(

MVH TONY ///M3
Hi
141
Hinkas
318I -00
Var den knottrig? Är det inte så att den kräver lite arbete med slip papper då? Så att den är grundarbetad bara?
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Nej då inte är det så ! Var hos bilcentralen i kungens kurva , där en trevlig man hjälpte mig till en annan list . Återstår att se om det är rätt på fredag då listen ska dyka upp . Såg ut att vara slät och i "jappse" stil . Återkommer med "rätt" nummer .

MVH TONY ///M3
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Jag har denna list på min bil och den beställde jag från Aros Auto i Västerås.

/Edvard
BMW CS # 4503
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Behöver ni inte ha reg. skylt fram om ni har denna list??Annars får man ju borra hål i listen....Vad kostar en sådan list förresten?Är det inte för dyrt så tänker jag skaffa en så,nu när det inte blev komplett GT front så får man väll trösta sig med denna list :)

Mvh Ricke
*phiber* 51 11 2 233 378 är art nr på den släta listen med bmw inskrivet.

Släta lister -95
knottriga lister 96-

//Martin
Ricke sedan länge har jag slutat skruva fast reg-skyltar fäster dom med dubbelhäftande-tejp i stället alternativt silicon/pl400,på köpet så slipper man dom fula skruvhuvudena.

MVH Stephan
Jag gör också som Stephan735i och fäster regplåtarna med dubbelhäftande tejp. Favoriten är en från Tesa, en lite tjockare variant, som fästkuddar ungefär. Tesas kraftigaste enligt lokala järnaffären, sitter stenhårt!

Länk
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
precis som martin sa är det nummret utan knotter .

Har precis varit och fyndat !!

MVH TONY ///M3
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Ni missuppfatade visst min fråga.....Måste jag har skylt fram överhuvudtaget?Ja menar om man köper en list med texten BMW så vill man ju visa den ofta och inte bara på ev. utställningar eller hur? själv har jag skylthållare så det blir inga skruvhål på skyltarna och sen kan man ju då göra lite reklam för BMW CS he,he.......

Mvh Ricke
Man måste ha reg-skylt fram men den måste inte sitta framför BMW-texten sätt den till exempel på höger nedfällda solskydd finns en Audi S6 Avant i Stockholm som har skylten där bör vara tillräckligt tydligt för polisen.

MVH Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.