AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
6.495

Snart en 120d M-sport

Sida 3 av 3
Den blå är ju inte väldigt dåligt utrustad, men den saknar ändå aut. klima... Varför då? Den som köpte bilen ansåg sig antagligen inte behöva det, elr nåt. För mig är aut. klima en av de första sakerna jag väljer till när jag köper ny bil. Jag tycker den fungerar ypperligt!
Ur
184
Urma
118d -08
Jag valde manuell ac före automatisk eftersom merkostnaden var 5000-6000:- huvudsaken för mig är att det blir kallt och där fyller den manuella ac sin funktion!
Jo det är helt rätt ;)

Mvh Mathias
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Hur går det med dina bilaffärer? Har det blivit någon 120d ännu?

Alexander
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
För övrigt håller jag med Urma - jag vet inte heller om jag har lust att betala x-1000 kr extra för stora klimatanläggningen när jag nybeställer... Så stort besvär är det inte att knappa själv direkt.

"Åh, shit, nu måste jag lyfta högerhanden för att vrida upp flödet två hack, åh shit, jag orkar inte, bil-jävel, jag byter..." Eller hur?

Alexander
Visa användare
380
P-OA
G30 530e -20
U06 225e -25
AlexanderK: Dagens i-landsproblem =)
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
SAAB 9-3 2.0 T 185 hk 02a
Bra att vi har olika smak.
Har inga speciella krav på nästa 1a mer än starkare motor , blå metallic eller alpinvit.
Med eller utan m-sport gör det samma mer utan kanske för sänkningen skull.
Vill åka komfortabelt
AlexanderK...var det mig du frågade? I så fall det gick ju bra om du kollar under mitt nick :)) Men du kanske frågade flash gordon ;)

Mvh Mathias
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Den här ser riktigt fin och prisvärd ut.

Länk
au
252
audinisse
BMW 330dx -16
Håller med dig Marin. Den va jättefin! Automat oxå gött....
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
Riktigt snygga 3 dörrars
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Äh, jag bara skojade lite med alla, det var inte riktat till någon särskild. Jag ville bara peka på att det är ett överflödsproblem.

Alexander
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
För övrigt tror jag att jag håller med en del andra om att AC:n är bättre, den håller inte på och hoppar fram och tillbaka och ändrar inställningar hipp som happ.

Alexander
Är det bara jag som tycker att fälgarna på bilen Marin postade ser för stora ut? Har ju själv haft dem (M207) och här ser det ju ut som 18"...
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
Grym bil med feta fälgar.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.