|
|
|
|---|---|
|
Hej min 520i -94 går klockrent första km när bilen är iskall ,men sedan svarar den dåligt på gasen mellan 1000-3000 varv .någon son känner igen felet ? jag har bytt olja,filter,stift,bränslefilter.testat utan lmm men går sämre då tar gärna tips om någon här i örebro som kan läsa ut felkoder om det kan ge info på en gammal e34 Mvh micke | |
|
Hur är bilen på att starta kall och varm? Hur går den när motorn nått normal temperatur, fortfarande dåligt eller..? //Göran |
|
| den startar alltid både varm & kall,den fortsätter gå dåligt .går bara normalt första km på morgonen iskall motor. jag har funderat på motortemp styrningen men är inte bra på bmw ,trist på en annars mycket skön & trevlig bil | |
|
Hur går den mellan tomgång och 1000 varv när den blivit varm? Jämnt och fint eller bluddrar och vibrerar den? //Göran |
|
| den går jämt & fint inga vibrationer fast svarar inte så rappt,skumt såg nu en kille som hade bytt en tändspole på ungefär samma symptom kanske kan vara nått för mig att testa med | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.