AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.569

F11 = Audi?

Sida 2 av 2
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Jag har hört otrevliga rykten om att både E60 och F10 är tråkigare än E39 när det gäller att pressa bilen i kurvor och ha roligt. Är det så? Har aldrig kört nån E60 eller F10 på det sättet.
På tal om Audi. Någon som sett A7:an live? Brutalt jävla snygg...
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
jag lånade en A7a 3.0 tdi över en helg. Riktigt trevlig, känns mer modern än f10.

//Stefan

Mina bilar:Länk
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
marin849 - E6X är absolut inte tråkigare än E39:an när det gäller att pressa på småvägar, det är ett av de "myter" som dyker upp ibland på slika forum som detta.
F1X är en helt annan bil; väldigt komfortabel men med ett klart "filter" mellan förare och väg. Men lägger man till en lång lista elektroniska hjälpmedel blir den snabb som en vessla. Men fortfarande med det där filtret, tyvärr...

Audi verkar ha löst det bättre på sin nya A6 (läste första stortestet i tyska automotorsport i helgen) så BMW får fila lite på detta tills faceliften som är 2-3 år i framtiden.

----
BMW CS #6212
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Aha, tack för input. Passar ju bra, tänkte inte byta ut min E39a förrän ca den tiden hehe. Frågan är om man bör ha ägt en E61 LCI M-sport emellan, precis som att man bör ha ägt en E39 dito (därför jag köpte E39 trots åldern)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.