|
|
|
|---|---|
|
Bavaria Stockholm, Solna erbjuder alla BMWCS-medlemmar 20% rabatt på beställda reservdelar 5-12:e Mars 2011. För mer info, se Länk För Er som är medlemmar och inte kan hämta Era delar kan de skickas till en låg kostnad. Mvh Asken | |
| Fan,, jag som inte är medlem men behöver köpa delar för 1500 typ nu snart | |
|
Typ det är bara att gå med, du hinner få medlemsnummer tills dess:) Mvh Asken |
|
|
Haha =) Märkte att min meningsuppbyggnad inte kändes helt 100 såhär i efterhand. Tack Asken då vet jag hur det ligger till. Mvh |
|
| OT: Jag fick typ ett gott skratt till förmiddagskaffet. :) | |
| Jag bjuder på den :) | |
|
Ååhh vilken miss. Planerat att köpa en hel drös med grejer för säkert upp till 7-8000 nu till våren. Så åker man utomlands den 4e... Träligt. |
|
|
Hmm, kanske dags att gå med. Ska köpa delar för ca 6.000 kr. Men hinner jag få medlemsnummer om jag betalar medlemskap 1 mars? (Vill inte förlora en hel månads medlemskap i onödan.) Tack för tipset, Asken! |
|
| Jaha tur att man läste detta just precis som man varit och hämtat ut prylar på bmw solna för dryga 5k. :( | |
| vad är CS?clubsport? | |
|
Club Schweden. Niklas Fransosen |
|
|
Köpte läderbalsam på BMW i Mölndal idag och han bakom disken sade att det skulle vara 20% 5-12 mars där med. Obs lite osäker kring datumet dock. Han var dock sjyst och gav mig 20% ändå. Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
superstar: Stämmer, detta bestämdes i går fredag, detaljer är på väg att distribueras, samma villkor som BMW Shtlm, 20% till medlemmar 5 - 12 mars! Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.