|
|
|
|---|---|
BIL LACKERARN |
VET NÅN VAR MAN KAN FÅ TAG I XENON LAMPOR TILL EN E36 CAB??? TACK PÅ FÖR HAND |
|
Tjenare. Om du kollar under BMWBörsen så finns det en kille från Finland som säljer satser. Även Ted här på forumet säljer färdiga satser. Maila han för pris: tedharnell@hotmail.com P.S. Glömde du capslock på när du skrev? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hittade den här tråden: Länk www.malte-racing.com |
|
|
Jag säljer kiten för ett mycket rimligt pris. Jag är killen från Finland :) Kiten innehåller Osram ballasts/transformators, Osram HID lampor och nödvandiga delar för montering (fästen,säkringar,o.s.v). Kan leverera med postförskott till Sverige. Moms är alltså avdragsbar om du har ett företag. M |
|
|
Är dom svåra att montera själv? /Erik |
|
|
Det tar ungefär en timme om att montera till Bmw E36. Behöver inte speciella verktyg. Är inte svårt och anvisning medföljer med kitet. M |
|
| Finns det nån vanlig lampa man kan köpa som ger tufft xenonaktigt ljus??? Har sett lampor som heter halogen super blue eller nåt. Nån som har erfarenheter från detta? | |
|
Jag har testad flera liksom PIAA och andra men äkta är ju äkta :) Xenonaktigt är det men xenon ger 300% mer ljus än vanlig halogen. Ljuskulör är runt 3000K för det bästa xenonaktiga lampor. Ljuskulör ligger runt 4800-7500K för äkta xenon. 5000-6000K är liksom dagsljus. M |
|
|
Är det nån idê att beställa Bi-xenon till en ny BMW? Blir helljuset mycke bättre? /Johan |
|
| billackeran lacka min e34 så får du en uppsättning | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.