|
|
|
|---|---|
|
Var inne där i all hast och fick syn på den. Såg intressant ut och att vara i bra skick. Någon som känner till den och om det är något man bör veta i dens historia? Tänkte ta en närmare titt nästa vecka | |
|
Den här Länk Ser bra ut. |
|
|
Mja. Den saknar M-paket och det är tygklädsel och icke sportstolar. Dessutom är den inte facelift (borde således vara en -02 uttagen -03, misstänker jag). Då blir det ganska dyrt med 145' kr. Jag undrar om den går för 120' ens.. Räkna med att den blir svårsåld när du vill bli av med den. |
|
| Dessutom saknar den shadowline. | |
|
För 145' får du t.ex. denna: Länk Modernare på alla sätt och vis, mindre mil samt skinnklädsel. |
|
|
Jo jag vet. 145k är långt över vad jag skulle kunna tänka mig att ge för den. utvändigt tycker jag om E90 men invändigt hatar jag den. Har mer förkärlek till E38/E39/46 Sen tycker jag de har gjort bort sig med större delen av inredningen. Får se hur jag gör. har vunnit samla ihop en del pengar nu sen man blev singel hehe ;) Får se lite vad man raggar hem för något. Den är iaf värd en provrunda och se om den faller mig i smaken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.