|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jo det är väll så. Men jag har tålamod, det är ändå ganska mycket kvar till sommaren så det kommer väll någon som jag klickar på :) 635 CSi du har PM ;) Leif, Jasså vart i Karlstad bodde du då? Själv bodde jag i Wåxnäs och sedan i Färjestad. Känner du till Royal Arms i Örebro? |
|
|
Det finns en M535i till salu nu på e28.se Länk Kanske är något att ha? |
|
|
Länk Här är en som verkade fin! blev lite sugen själv=) Länk |
|
|
Jag kan nämna att Pontus M528 från Helsingborg som är till salu på Blocket är i så ruskigt fint skick! Han har nog haft den i 10år och den går nog inte mer än 200mil om året! Det finns inget att anmärka. MVH KG garaget.org/alpinakg |
|
|
Ser fin ut, synd att den är så pimpad bara, skall man få riktigt bra betalt, tror jag att det skall vara mer i originalskick. Mats BMW CS #5847 |
|
| Pimpad för att det sitter andra fälgar o vita mätartavlor? ok vita mätartavlor har jag svårt för men fälgarna har jag ju 300gr hellre än original trx fälgar. med de få milen o skicket så är den ganska ovanlig | |
|
Vad jag menar är att ungdomsattribut som "ankstjärt", kjolpaket, sänksats, pizzafälgar och vita mätartavlor är kanske attraktivt för några, men som blivande entusiastbil och samlarobjekt bör bilen vara i originalskick för att få bra betalt. Detta är min enkla gissning, dock baserat på ganska lång erfarenhet av gammel och entusiastbilar. Mats BMW CS #5847 |
|
BMW 528 |
Svar på trådfrågan ....att de skulle kunna vara på våra E28 träffar...kolla här www.e28klassiker.se Mvh /// Leif |
| Tro faktiskt att så länge den är återställbar så har det inte så stor betydelse längre som det hade tidigare då det blir färre o färre fin e28 kvar | |
Lu 204 BMW 525 xi e61 LCI -07
BMW 320 e30 m60 6vxl -90 BMW 540iM -93(5vxl) BMW 635csi(?) m60 6vxl -76 |
635 Csi: Du ska nog inte försöka sälja din bil. Verkar hända luriga saker då va? :) |
| Orkade inte leta upp den, men på Blocket i Trelleborg finns det en helt upplaggad och nylackad 528 som behövde ett motorbyte. | |
| Hittade den, 535 var det tom: Länk | |
| Om en 518i räknas in här så kan jag bjuda på denna! Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.