|
|
|
|---|---|
|
Är det möjligt att montera in en vanlig CD-stereo, modell vad som helst, i instrumentpanelen på en E38 som har TV/nav utrustning? Eller är enda möjligheten att köpa en växlare och trycka in i bagaget? Har någon något bra tips angående detta? Mvh /R | |
|
Jag köpte en begagnad 740iA -95 m TV/navi men ingen CD. Slutade med att jag fick låta BMW montera CD-växlare för 11600:- totalt. Checkade med en del handlare och en fd montör och ingen kunde hitta några alternativ till BMW:s växlare, såvida du inte vill hänga en växlare på antenningången. Billigare (ca 4000:-), men du får inte 100% ljud och du måste dra sladd från växlaren till styrgrunkan du har i kupén. Jesper |
|
|
Att köpa en begagnad BMW-original-växlare och bara montera in den i bagage-utrymmet måste ju vara det bästa, tror jag. Att man inte kan få in en vanlig CD i instrumentpanelen om man samtidigt vill ha kvar navi'n verkar korrekt uppfattat. Och då är väl bara en CD-växlare enda valet.... Ngn som har en beg. BMW originalväxlare till salu? |
|
|
kolla med www.ecp.se eller var det .com? ecp var det iallafall. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
M3_BMW |
styrman1: Det skall vara Länk BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.