|
|
|
|---|---|
|
Skulle vara guld med följande mått. Omöjligt för mig att hitta på nätet, 2 minuters jobb för någon med en m5 e39. Mått A = Bredden på utskärningen för utblåsen, mätt i nederkant. Mått B = avstånd mellan utskärningarna som på bild, yttersta kant av utskärning. Mått C = övre kanten av utskärningen upp till högsta punkt på stötfångare. Bild: Länk | |
|
Tyvärr så är min bil såld och jag minns inte måtten. Någon med M kjolen bak borde ju kunna mäta. det du behöver är måtten från ena sidan där original urtag finns och sen för du över det till andra sidan av diffusorn och kapar ur. Jag gjorde en mall av urtaget och förde över formen till andra sidan. Hoppas det hjälpte Mvh Göran |
|
|
Glömde tillägga. M5 har nog andra mått på diffusorn/ urtagen. än en standard E39 med M-kjolar. Min hade M-kjolar och således endast 1 urtag för avg rör. så du behöver bara mått från den sidan för att göra som jag gjorde |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror inte den kostar så värsta många hundra lappar att köpa ny. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.