|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Highway Star: Från vilken sida? | |
|
Från denne handlare: Länk |
|
|
Fick precis min oljeleverans från Tyskland. Olja: 25 liter Aral super tronic Longlife 3 5W-30 (VW 507 & BMW LL-04 godkänd) Leveranstid: 5-6 dagar (inkl helg) Betalning: Paypal express/Kreditkort Literpris: 50:-!!! hem till dörren Butik: Levoil.de (Även kallad Oilscout24) För den som undrar lite vad det är för olje kan ladda ner säkerhetsdatabladet för Castrol Edge Longlife 3 5W-30 och Aral och jämför innehåll och specifikationer... ;-) //Daniel |
|
| I Finland har dom rätt bra pris på olja också. Mobil 1 New Life 0w-40 5L kostade 44 euro, ca 396:- för 5 liter alltså... Köpte en 5a och två 1 liters, gick på 66 Euro (594:-) för 7 liter till servicen... Har man bara några mil dit och andra ärenden i närheten så lönar det sig då att handla där. Kan ju finnas ännu billigare ställen än där jag handlade också, jag tog bara närmaste stället typ. | |
|
O jämarns, jag betalade lite över 250 kr litern för tws 10w60 nu vid senaste bytet. 10€ på den där sidan... Ska helt klart övervägas vid nästa byte :) |
|
|
Jag behöver olja till en Mazda 323-88 och en Mitsu Galant-96 och tänkte efter tips från tråden att köpa Aral olja från Länk Vilken ska man plocka? Ska isf köpa en 20 liters dunk att ha hemma. Vilken är mest prisvärd? Tacksam för svar. |
|
Proctologist |
Förstår om ni som har nya bilar 1-2år gamla vill köpa olja från tyskland men då ni som har 98-99-00-01 börjar prata om att köpa oljan där är det bara dumt. Swedol oljan biltema oljan passar jävligt bra i era gamla härkar :D |
|
Då kan jag lika gärna slänga i biltema olja i min 10 år gamla ferrari för den är gammal ? |
|
| Proctologist: Du verkar inte vara särskilt insatt i vare sig tribologi, klassningssystem, oljepriser eller ens vanligt folkvett... | |
| Har man inte mer att komma med än Proctologist idiot svar så är det bättre att hålla käften. | |
|
Du servar inte din bil heller efter den gått över 10.000 mil va, för då är det "onödigt" ?? Vilket jävla resonemang ... |
|
|
Mata inte trollet Självklart att man handlar från tyskland om man vill ha kvalitets olja för halva priset, vare sig om det är till sin bil från 1968, 98 eller 09. öldepot24 på ebay.de, där hittar ni billig Mobil 1 New life 0w-40 olja tex. |
|
| Skrik till när det är kampanj på ica, behöver lite mer olja | |
|
Köpte nyligen 24 liter BMW Original 5W-30 LL04 från öldepot24 via ebay.de. Pris under 60:-/litern inkl frakt. Topp! /Stefan |
|
| När är det kampanj på ICA Maxi oljan igen, någon som vet ? | |
| Jag har handlat från Mapodo. Funkar najs. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.