AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.021

trött på snö

br
399
braman
bmw 540 e39 01 vit m-paket
Det känns som man har tröttnat på snö saknar min bil och minus grader är inte över fram till 5 mars jag tror snö hinder inte smält till april.

ni som har avst är bilen saknar ni åxo som jag gör.
Både snö och minusgrader är man rätt less på ja..
jh
1.252
jhellstrom
BMW 520D Touring 2012
Well, med dieselvärmare och 4wd är man rätt glad ändå. Alltid varm och god bil, slipper skrapa rutorna.
Frågan är bara hur man ska ha råd med en F11 med samma utrustning när man är så bortskämd
Blir många mil om det ska gå ihop förbrukningsmässigt :)
Jag är också trött på snön.
Skall bli skönt att slippa borsta av snön från bilen... Länk :-)

mvh/ Anders
to
402
tomtebloss
E60 530D LCI, tuned.
E61 520D LCI,
E39 530IAT
E46 M3 cab
ja de suger, ska börja bli lite plus grader i mars i skåne iallfall, de som suger mest nu är att man bara kan mecka en timme sen är de för kallt och/eller mörkt.........
mi
321
millerone
BMW X3 G01 -19
Ja helt sjukt vad less man är på detta väder. Varje kölddygn belastar psyket med oron om vevhusventilationsproblem etc. och tyvärr syns ingen ljusning på prognoskartan.
Jag gjorde ett ryck och köpte mig en Land Rover Discovery II för att ha nått roligt i detta väder att köra. Finns en hel del roliga offroad träffar dessutom. barnsligt roligt så här års.

mvh

Kalle
braman: Med tanke på hur din bil ser ut så förstår jag att du längtar tills snön försvinner!!! Grattis till ett riktigt snyggt åk, saknas bara M5 speglar ;)
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Framåt mars så blir man psykiskt störd av snö och kyla.
br
399
braman
crli9194 jag har köpt äkta m5 speglar och lakat klart kolla in på linkan

Länk
braman: Kul att se! Det kommer att bli riktigt bra. Har du kvar fälgarna eller du sålde dem?
br
399
braman
nej de är kvar ska inte sälja ska lämna in de för fixa köpte ny bak däck 285 25 20.
aa
4
aaxelsson
BMW E34
E30 M3
Allt som har med snö att göra är lapparnas påfund, och här i stockholm blir allt bara slask ändå :(
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Mera snö till folket! :-D

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.