|
|
|
|---|---|
|
godagens! jag är i färd med att köpa Bmw, har två objekt som jag sneglar på, en -04 320i touring med fullt m-pkt ca 11000 mil automat. eller en -05 320i med touring fullt m-pkt ca 15000 mil manuell. båda ligger i ungefär samma prisklass. hur skulle ni ha tänkt? mvh/tobbe | |
|
Först måste du bestämma om du vill ha manuell eller automat och sedan vilken utrustning. |
|
|
jo det e sant, men de är stort sett lika utrustad. kanske man inte ska stirra sig blind på milen heller, men det är lätt att tro en lågmilad ska vara bättre. |
|
| När jag köpte min 320 i höstas så letade jag egentligen efter en automat men tyvärr så fanns det ingen på marknaden då med lämplig prislapp så det blev en manuell. Är bilarna likvärdiga för övrigt så skulle jag ta den med automat. | |
|
Är själv inte glad för Automat, men bryr du dig inte om vilket, så hade jag valt automataren. Vad jag även hört så värderar Bmw automaten 10000:- mer än manuell. Tror även vid framtida försäljning så är chansen större att bli av med automaten till eventuell barnfamilj eller äldre. Du tjänar nog mest på automaten... Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Jag hade valt bilen med automatlåda och 11.000 mil på mätaren OM det är 12års rostskyddsgaranti som gäller (vilket kom 2004 någonstans). :) //Bjersér BMW - over 200 (s)miles/hour |
|
|
bilder? länkar? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Länk Länk |
|
| Spontant tycker jag den grå. Den är snyggast. | |
|
Automataren helt klart :) 19 tummarna är negativt det också anser jag. 320 blir så jäkla trött med för stora fälgar. Helheten på båda talar för Automataren Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Den blåa ser helt klart mer spännande ut. Dessutom - automat... vad är det för något?!? Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
:) kul med så många svar. jag får väl se vad det blir, återkommer! |
|
|
jag tycker att den gråa ger ett bättre intryck även om automat endast är trevligt i stadstrafik enligt mig. är det typ steptronic eller vad bmws variant nu heter? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| Den gråa alla dagar i veckan... | |
|
Blev en blå :) Gött å åka bmw igen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.