|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska byta topp på min M20 och har hittat ett företag som heter Schmiedmann. Där hittade jag ett komplett packnings-set till M20 motorn. Det står "Produkten är inte original, men i OE kvalitet". Är det någon som har provat dessa packningar och vet att dom är i bra kvalité? Vill ju helst inte beställa dessa och montera för att de sedan ska gå sönder direkt. | |
|
Jag har beställt delar därifrån, bl a generatorrem och spännare och spännarhjul. Funkat bra , kort lev tid. FAF |
|
| Och jag har beställt och fått vänta ca 4 veckor alla gånger jag beställt, lär inte anväda dom igen gillar inte att betala i förväg och sen få vänta 4 veckor på grejer. | |
| Men å andra sidan är de så klart inget fel på grejerna när dom kommer och oftast rätt billigt | |
|
Spenderat en mindre förmögenhet på att handla delar på det företaget snart. Jag köper bara delar genom dom. Bord bli sponsrad av dom snart tyck ja. :) Bekvämt, bra kvalitet på delarna å dom har bra priser. Ibland kan man ju välja om man vill ha orginal eller ej. Har bara bra att säga om dom. |
|
|
Annars finns ju alltid Motornord. Fast dom brukar va lite dyrare. |
|
|
Tack för alla svar! Då ska jag ge det en chans och beställa :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.