|
|
|
|---|---|
|
Hej :) Skulle köra o byta däck på min cabrio och tänkte göra det lite smidigt för mig genom att fälla taket och sedan lägga in dom nya däcken i bilen.. Cabben började öppnas fint, men när den hade öppnats till hälften så gick den segt, o ja tryckte upp den lite grann med handen, o då slutade den funka helt. Knappen blinkar rött, jag har dratt i spaken o frigjort cab motorerna o fällt ner cabben o försökt initiera om den. Då låste den iaf cabluckan, men så fort jag skulle fälla upp taket igen så började det blinka rött igen.. Nu har jag cabbat upp manuellt o den röda lampan blinkar hela tiden och inget händer när jag trycker på den.. Några ideer? Kan tilläga att resårbandet i taket har börjat bli slappt, så mn har fått hjälpa den delen med rutan lite så att inte cabluckan tar i :) | |
| Ingen som känner igen? Eller som kanske känner till en firma som kan det här med fällbara tak? | |
|
ingen som vet om det kan va styrboxen till suffletten ? inga säkringar e trasiga, inte den som sitter framför batteriet heller, jag har försökt initiera om cabben men det händer ingenting.. cab-knappen bara blinkar rött sitter det något relä nånstans?? var sitter styrboxen?? |
|
|
Ladda ner denna PDF. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tackar Tackar Micke !! där står ju allt :) det står iaf att styrboxen sitter innanför panelen på vänster passagerarsida där bak, och att det fungerar att koppla upp bilen på diagnos:) |
|
|
Finns motsvarande till E46 cab? E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.