AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.000

Banta sig själv i stället för bilen?

St
8
Starbringe
X5 xDrive 35d -09
Kolfiberstolar, kolfiberhuv och baklucka... om vi bortser från stylingaspekten på det hela så är det väl ändå bättre att vi som har något att ta av tar det först =)

Jag har dragit igång mitt mission, -15 kg till sommaren och då tänker jag på mig själv.

Fördelar:
Om jag byter bil följer "lättningen" med.
Jag mår bättre.
Att jag äter bättre/mindre medför lägre matkonto för mig.

Nackdelar:
Inga?

Jag känner skillnad på prestandan om jag har full tank eller tom, det är givetvis lite större skillnad men frågan är om jag kommer känna skillnad på 15 kg?

I kroppen kommer det givetvis kännas, jag har redan avverkat 5 kg på en månad och det känns underbart!

Nya sulor på bilen, en Ditec och -15 kg... jag kanske inte kommer slå några rekord i annat än att må bra... men ack vilket rekord att slå!

Fler som är på?

/Fredrik
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Jodå, har skaffat årskort på Täby AK (atletklubb) för småpengar, och ska börja må mycket bättre! Föhoppningsvis blir ryggen bättre och så kommer jag under 100-strecket till sensommaren också...

Mvh
ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
Om du ska dra loss en bil, tex på grus eller vått gräs så kan det kanske vara en fördel med lite mer vikt i bilen;)

Mvh. Richard
E
1.156
E
320 ci cab -04
En sund kropp i rätt bil till sommaren med andra ord...

Men tygnden kan snabbt öka igen (i högerstolen) när du får bättre hugg på krogen.

E
Pa
60
Patrik_85
320 e30 Twin-Turbo -88
-58kg på 5 månader, nu kommer iaf min 520 acca snabbare ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.